Gmail på SE K810i
Fra : Janus

Dato : 08-07-07 22:15

Nogen der har haft held til at afvikle Gmail-klienten på en K810i? Selv
får jeg fejlmeddelelsen "ugyldigt program".

Jeg forsøger at hente fra

   gmail.com/app

-> "Download Google Mail til Sony Ericsson MIDP2". Bruger SEs egen
webbrowser.

-j

Fra : Anders Larsson

Dato : 08-07-07 23:42

"Janus" <a@b.ccc> skrev i meddelelsen
> Nogen der har haft held til at afvikle Gmail-klienten på en K810i? Selv
> får jeg fejlmeddelelsen "ugyldigt program".

Ingen problemer her - virker som den skal

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 08-07-07 23:51

Anders Larsson skrev:
> "Janus" <a@b.ccc> skrev i meddelelsen
>
> Ingen problemer her - virker som den skal

Ja på min 800i virker det over al forventning.
Det kunne på mig lyde som filen er blevet beskadiget under download og
så kan den ikke installeres.

Fra : Stig Mogensen

Dato : 09-07-07 12:03

KE Kofod / 7100 wrote:

> Ja på min 800i virker det over al forventning.
> Det kunne på mig lyde som filen er blevet beskadiget under download og
> så kan den ikke installeres.

Jo. Download jar filen på computeren, og overfør den til din telefon. Læg
den på hukommelseskortet, og peg din telefons filbrowser derind. Når du er
i mappen, får du en valgmulighed for at installere programmet.

Det virkede på min W810i, der gav mig samme problem.

/Stig

--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : SpookiePower

Dato : 09-07-07 21:18

Stig Mogensen wrote:

> [...]
> i mappen, får du en valgmulighed for at installere programmet.
>
> Det virkede på min W810i, der gav mig samme problem.

Jeg har også samme problem på samme telefon.
Men den fremgangs måde vil jeg prøve.

Fra : SpookiePower

Dato : 09-07-07 21:21
Fra : SpookiePower