gps til mobil Nokia 6280
Fra : Jubii

Dato : 08-07-07 22:04

Hvilken er den bedste?
Blumax Bluetooth GPS Receiver ?
GPS Bluetooth Receiver B-Speech GPS2?
FALCOM NAVI XT - Bluetooth GPS Receiver ?
Nokia Wireless GPS Module LD-3W?

Alle under 800 kr, nokia den dyreste selvfølgelig.

Fra : eter S=f8rensen

Dato : 08-07-07 23:38

Hello Jubii, Jeg ville vælge denne HOLUX GPSlim236, den er rimelig billig og
hurtig http://nav4all.com/site2/nav4all.com/dan/index.php,
og så leverer de inden for en uge (det gjorde de da jeg købte)

Mvh.

Peter

Fra : Kim

Dato : 08-07-07 23:39

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> FALCOM NAVI XT - Bluetooth GPS Receiver ?
> Nokia Wireless GPS Module LD-3W?
>
> Alle under 800 kr, nokia den dyreste selvfølgelig.

Holux Slim 240. Suveræn størrelse, god batteritid
og god følsomhed. Pris ca. 500 på Ebay i England.

Mvh, Kim

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-07-07 06:57

Jubii skrev:
> [...]
> FALCOM NAVI XT - Bluetooth GPS Receiver ?
> Nokia Wireless GPS Module LD-3W?
>
> Alle under 800 kr, nokia den dyreste selvfølgelig.

Jeg kan også anbefale en Holux GPSlim240 Bluetooth GPS Receiver.
Den er utrolig lille og rigtig smart.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=309877

Nokia er lidt billiger og kan det samme.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=306229

Jeg bruger en QStarz BTQ818
http://www.qstarz.dk/bt-q818.asp
Den er jeg utrolig glad for og den har en batteri tid på 32
timer. Den har også 32 kanaler til satelitter hvor de andre 2 kun
har plads til 20.

Rabatten har lavet en test med en Holut GPSlim og amAze

http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2007/0517204259.htm

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Jubii

Dato : 09-07-07 09:44

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den er utrolig lille og rigtig smart.
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=309877
>
> Nokia er lidt billiger og kan det samme.

Jeg har prøvet Google Maps på mobilen, dog kun en skrivebordstest foreløbig,
og den har jo ikke stemmestyring så man skal se på displayet hver gang man
er nået det stykke den foreslår. Så en triptæller skal man måske have med.
Den fandt fint vej fra en adresse i københavn sydhavnen til rådhuset,
vestervoldgade, københavn. Så kørte jeg, på skrivebordet, til Hamburg,
Tyskland og fik kørselsvejledning til rødby-putgaten færgen med
skiltevejledning, f.eks. hvad der ville står på det næste skilt, og videre
til Hamburg centrum med skiltevejledning undervejs i tyskland med tyske
betegnelser på affartsveje m.m.
data sendt i seneste session 20.347 B, data modtaget 300.907 B varighed 11
min. 23 sek.

Fra : Jubii

Dato : 09-07-07 11:50

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har prøvet Google Maps på mobilen, dog kun en skrivebordstest
> foreløbig,
Til dem der vil prøve google maps, Besøg www.google.dk/gmm
på din mobiltelefons webbrowser.