Hvad pokker skal man købe?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 06-07-07 20:00

Hej

Nu sidder jeg her med to halve telefoner og ingen af dem virker ordentligt,
så jeg skal have en ny. Spørgsmålet er bare hvilken.
Jeg er vild med funktionaliteten, designet, og hurtigheden i en Nokia 6230
og med skærmen, menuerne og opløsningen i en Nokia 6280. Kan man på en eller
anden måde forene disse krav i én telefon? Jeg har kig på Nokia 6300, men
jeg er bare ikke helt sikker på det endnu. Gode råd modtages gerne!

Søren

Fra : Peter

Dato : 06-07-07 21:19

Hej...

> Gode råd modtages gerne!

Jeg fornemmer på det navn du benytter her i NG, at du ikke er en 14 års
skolepige, så her er et godt råd:
Drop Nokia, og køb dig en rigtig telefon.....
- køb en SonyEricsson.....

--
Peter

Fra : Søren Nielsen

Dato : 06-07-07 21:32

Peter wrote:
> Jeg fornemmer på det navn du benytter her i NG, at du ikke er en 14
> års skolepige, så her er et godt råd:
> Drop Nokia, og køb dig en rigtig telefon.....
> - køb en SonyEricsson.....

Been there, done that - ellers tak :) Jeg *har* haft SE og må nok erkende,
at jeg hælder mest til Nokia, når alt kommer til alt. Nu "forelskede" jeg
mig også i en Nokia 6233 - nogen der har noget for/imod den?

Søren

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-07-07 21:29

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> eller anden måde forene disse krav i én telefon? Jeg har kig på Nokia
> 6300, men jeg er bare ikke helt sikker på det endnu. Gode råd modtages

Hvad med en 6233 ? - når man sammenligner de modeller du nævner, så ser det
for mig at se ud til at alle de gode egenskaber jo er forenet i en 6233, og
det er jo ogsp den som går for at være afløseren for 6230.
Jeg har selv købt mig en 6233, og jeg synes det er en fed telefon - specielt
når man er på Nokia holdet.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 06-07-07 21:35

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
> forenet i en 6233, og det er jo ogsp den som går for at være
> afløseren for 6230. Jeg har selv købt mig en 6233, og jeg synes det er en

Pudsigt du lige nævner den model, for den sad jeg netop og nærstuderede.
Umiddelbart ser den rigtig fornuftig ud og opfylder vist alle de krav, jeg
har.
Er der så nogle minusser ved den? Og foregår navigation i menuerne hurtigt
(i stil med på 6230)?

Søren

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-07-07 00:13

> [...]
> har.
> Er der så nogle minusser ved den? Og foregår navigation i menuerne hurtigt

Jeg er ikke stødt på nogle minusser i den måneds tid jeg har haft min, den
opfylder så rigeligt mine behov - men mit erfaringsgrundlag er så heller
ikke ret stort, jeg har ikke så meget at sammenligne med, og en 6230 har jeg
aldrig haft i hænderne.
Jeg synes at 6233'eren virker kvik at manøvrere rundt på, telefonen er flot
at se på (sort med cromkanter), og den ligger rart i hånden og giver mig en
fornemmelse af at være kvalitet - men igen, mit erfaringsgrundlag er ikke
ret stort.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-07-07 14:09

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
> er flot at se på (sort med cromkanter), og den ligger rart i hånden
> og giver mig en fornemmelse af at være kvalitet - men igen, mit

Tak for svaret. Det lyder til at være en ganske fornuftig telefon. Så må jeg
vist på jagt efter sådan en nu.

Søren

Fra : Lyrik

Dato : 15-07-07 01:34

Den 06.07.2007 kl. 20:59 skrev Søren Nielsen

++++++++
Nokia 6290.

Hilsen
Jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 15-07-07 09:50

Lyrik wrote:
> ++++++++
> Nokia 6290.
>
> Hilsen
> Jens

Klaptelefoner er ikke lige mig. Men ellers ser den da lækker ud. Jeg tror
det bliver en 6233 i stedet.

Søren