Rødt udråbstegn ved emails på Nokia 6300
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 06-07-07 16:23

Hej

Ved nogle af mine modtagne emails på min Nokia 6300 er der et rødt
udråbsregn (!).

Hvad betyder det? Manualen siger ingenting.

mvh
Michael Kristensen

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 06-07-07 16:50

Og i samme omgang kan jeg spørge, hvad det grønne "i" betyder ved
afsendte SMSer betyder.

Syntes det er underligt, at Nokia ikke skriver i deres manual, hvad de
forskellige ikoner betyder.

mvh
Michael Kristensen

Fra : Daniel

Dato : 09-07-07 11:12

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Og i samme omgang kan jeg spørge, hvad det grønne "i" betyder ved
afsendte SMSer betyder.

i'et er fordi du har slået leveringsrapporter til.. Så når der er et i,
betyder det at der er en rapport til beskeden - stort set altid fordi
beskeden er leveret.... men har også oplevet at beskeden blev afvist, så
kommer i'et også (og så kan man se i leveringsrapporten hvorfor)..

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-07-07 18:47

"mbk112@hotmail.com" <mbk112@hotmail.com> skrev :

>Ved nogle af mine modtagne emails på min Nokia 6300 er der et rødt
>udråbsregn (!).

I et normalt mailprogram betyder det at mailen er sendt med »High
Priority«, noget som spammere ofte gør, da deres spam er meget
vigtigt.

Så mon ikke, det betyder det samme?

--
Kerim