RSS på mobil
Fra : Martin Larsen

Dato : 05-07-07 17:13

Hej,

Jeg har en SE K810i som jeg er glad for. Den er helt fin til at følge med i
RSS feeds, men det er lidt besværligt at skulle indtaste lange RSS
addresser.

Er der nogen som kender et godt værktøj til at importere RSS feeds til en SE
K810i?

Pft.

Martin

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-07-07 18:44

Martin Larsen skrev den 05-07-2007 18:12:
> [...]
> addresser.
>
> Er der nogen som kender et godt værktøj til at importere RSS feeds til en SE

Mit umiddelbare bud:

Upload rss-feed adresserne til din egen hjemmeside.
Besøg din hjemmeside via mobilen og kopier derfra.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til