Spontan genstart på N80
Fra : Max

Dato : 04-07-07 13:48

Hej Alle

Er der nogen der har erfaring for at
Nokia N80 spontant genstarter under brug ?

--
Mvh Max

Fra : Jean

Dato : 04-07-07 17:30

Max skrev:
> Er der nogen der har erfaring for at
> Nokia N80 spontant genstarter under brug ?

Det lyder som en SW-fejl, så telefonen skal nok bare opdateres. Spontant
genstart kan også være en fugtskade, meeenn... jeg ville nu sende den til en
gratis opdatering via den forhandler, der har solgt den til dig.

Mvh Jean.

Fra : Max

Dato : 05-07-07 08:26

Hej Jean

> [...]
> Spontant genstart kan også være en fugtskade, meeenn... jeg ville nu
> sende den til en gratis opdatering via den forhandler, der har solgt

De har nu været til opdatering og de er helt nye, så det er ikke
det der er problemet. Jeg efterlyser bare om det er et kendt problem
med N80 og i såfald i hvilke sammenhæng.

--
Mvh Max