6.400 sms'er
Fra : Mr.D2

Dato : 03-07-07 14:50

Hej i gruppen

Min søn på 9 år har i de sidste 3 måneder sendt 6.400 sms'er. Troede det var
løgn da jeg fik telefonregningen, men den var god nok... ;o( Det har jeg
ikke lyst til at få igen (Regningen) Så jeg vil høre om der er nogen som
kender et abm. hvor man har fri sms eller ikke betaler så meget i hvert
fald, han ringer ikke så meget, men SMS'ER... Så jeg ville blive glad for
lidt hjælp til at finde et abonnement...

Mr D2

Fra : Joel

Dato : 03-07-07 15:00

"Mr.D2" <badedyretUdenspam@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvert fald, han ringer ikke så meget, men SMS'ER... Så jeg ville blive
> glad for lidt hjælp til at finde et abonnement...

Ved Tellmore får du fri sms for 99 kr. pr. måned.

Det tror jeg faktisk også du kan få ved de fleste mobolselskaber.

Mvh. JL

Fra : Lars Christensen

Dato : 03-07-07 15:19

On Tue, 3 Jul 2007 16:00:02 +0200, "Joel" <joel@tover.dk> wrote:

>"Mr.D2" <badedyretUdenspam@ofir.dk> skrev i meddelelsen

>Ved Tellmore får du fri sms for 99 kr. pr. måned.
>
>Det tror jeg faktisk også du kan få ved de fleste mobolselskaber.

Telmore er et af de få selskaber, hvor der ikke er max begrænsning på
afsendelse af sms. Hos Unotel f.eks. betaler man 89 kr for 1000 smser
+ 500 gratis SMSer. Ellers så er der CBB hvor man betaler 49 kr om
måneden og så giver 1 øre pr. sms (kan ikke rigtig overskue om der er
en max begrænsning hos CBB - Tror det dog ikke)

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-07-07 15:03

> [...]
> hvert fald, han ringer ikke så meget, men SMS'ER... Så jeg ville blive
> glad for lidt hjælp til at finde et abonnement...

Hvad med Telmore plus fri sms for 99,- pr. md. De har noget, der hedder
Børnebudget, det tror jeg at du skal kigge nærmere på, læste kun lige kort
om det, men jeg mener at det er et godt bud.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 03-07-07 15:17

Mr.D2 wrote:
> [...]
> fald, han ringer ikke så meget, men SMS'ER... Så jeg ville blive glad for
> lidt hjælp til at finde et abonnement...

Mange mobil selskaber har et eller anden form for "fri sms", men læs
det med småt, for nogen selskaber sætter en grænse på "fri" sms, og
andre tager fx. 1 øre pr. sms, men så er den månedlige pris mindre.

Ellers kunne du jo prøve at lære ham at SMS koster.

JonB

Fra : Ozzie

Dato : 03-07-07 15:18

Mr.D2 skrev:
> [...]
> fald, han ringer ikke så meget, men SMS'ER... Så jeg ville blive glad for
> lidt hjælp til at finde et abonnement...

Ved CBB betaler du 49 kr. pr. måned, og så koster sms'er kun 1 øre
stykket.
/Erling

Fra : Mendoza

Dato : 03-07-07 15:36

Mr.D2 wrote:
> [...]
> betaler så meget i hvert fald, han ringer ikke så meget, men
> SMS'ER... Så jeg ville blive glad for lidt hjælp til at finde et

Telia Express er super!!

Fra : Anders Sørensen

Dato : 03-07-07 16:08

On Tue, 3 Jul 2007 15:50:03 +0200, "Mr.D2" <badedyretUdenspam@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>fald, han ringer ikke så meget, men SMS'ER... Så jeg ville blive glad for
>lidt hjælp til at finde et abonnement...

Telia Xpress som koster 120,- pr. måned med fri SMS.
Efter 6 måneder falder det med 20,- pr. måned, og det gør det hvert
halve år, indtil det er nede på 60,- pr. måned efter 18 måneder.
Der kan også sættes forbrugsbegrænsning på og spærres for
indholdstakserede SMS'er.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Jean

Dato : 03-07-07 16:44

Mr. D2 skrev:
> [...]
> hvert fald, han ringer ikke så meget, men SMS'ER... Så jeg ville blive
> glad for lidt hjælp til at finde et abonnement...

Du kan vælge MaxSMS fra TDC.

Fordelen ved dette abonnement fremfor de andre selskaber er at du har
faktisk HAR fri SMS og fri MMS.

Så hvis din søn ringer meget lidt, så betaler du kun 99 kr. pr. md (og så er
alle SMS'er og MMS'er til danske mobilnumre betalt), og så betaler du 99 øre
pr. påbegyndt minut.

Du kan bestille det i din nærmeste TDC Butik, hvor din søn kan beholde sit
nuværende mobilnummer. Husk kørekort, sygesikringsbevis og din søns
nuværende SIM-kort.

Mvh Jean.

Fra : Anders

Dato : 03-07-07 16:45

TDC MaxSMS+ til 99,-

Telia Express til 120,-

Priserne er pr. måned med fri SMS

Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-07-07 18:01

> [...]
> hvert fald, han ringer ikke så meget, men SMS'ER... Så jeg ville blive
> glad for lidt hjælp til at finde et abonnement...

Jeg vil anbefale CBB, som andre har sagt, koster fri sms 49 kr. om måneden
plus 1 øre pr. stk. Da jeg skiftet min datters abonnement blev regningen
noget billiger, hun sender vel også omkring 6000 sms om måneden. ( fatter
ikke hvordan de gør, sender vel selv ca. 30 stk. ) Og der er ikke noget sms
loft.
Men CBB har flere nyttige funktioner, bla. CBB Familie
http://www.cbb.dk/cms.ashx/ekstra-services/cbb-familie.html , men se selv
mere på http://www.cbb.dk/cms.ashx/?

Og spørg hvis du har flere spørgsmål.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-07-07 21:21

"Mr.D2" <badedyretUdenspam@ofir.dk> wrote in

> Min søn på 9 år har i de sidste 3 måneder sendt 6.400 sms'er.

Hmmm, og her gik jeg og troede jeg sendte mange - 7135 siden nytår...

Fra : Mr.D2

Dato : 04-07-07 18:48

Hej

Jeg takker for alle svarene, må lige checke ud hvilket selskab det bliver,
men er da blevet kloger nu... ,o)

Mr. D2

Fra : Allan Kristensen

Dato : 07-07-07 15:33

> Hej
>
> Jeg takker for alle svarene, må lige checke ud hvilket selskab det bliver,
> [...]
Datteren på 16 her i huset sendte i første kvartal i år 13.782 sms'er og i
andet kvartal 18.342 via TDC max'sms til 99,- kr. pr. mdr. og så er alle
opkald til TDC mobilkunder gratis i weekender og fra kl. 20 til 06 mener
jeg, jeg troede også de havde loft på de gratis sms'er, men det har de
åbenbart ikke.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-07-07 15:39

>andet kvartal 18.342 via TDC max'sms til 99,- kr. pr. mdr. og så er alle

Det er ca. 200 om dagen..... damn.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Allan Kristensen

Dato : 07-07-07 17:56

> Det er ca. 200 om dagen..... damn.
>
> --
Ja, men som hun selv siger, så er mange af dem kun et ord, som, nå - ja -
okay, og så tæller det jo hurtigt, men ja det er ret vildt, det er nu godt
de ikke koster 20 øre pr. stk. som man giver nogle steder.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-07-07 18:27

"Allan Kristensen" <allank@esenet.dk> wrote in

> Ja, men som hun selv siger, så er mange af dem kun et ord, som, nå -
> ja - okay, og så tæller det jo hurtigt

Og hvis man skriver 161 tegn tæller det som 2 stk så både de korte og de
lange giver mange når regningen kommer.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-07-07 10:44

>Ja, men som hun selv siger, så er mange af dem kun et ord, som, nå - ja -
>okay, og så tæller det jo hurtigt, men ja det er ret vildt, det er nu godt
>de ikke koster 20 øre pr. stk. som man giver nogle steder.

Fri sms er en dejlig ting

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jean

Dato : 07-07-07 23:09

Allan Kristensen skrev:
> jeg troede også de havde loft på de gratis sms'er, men det har de
> åbenbart ikke.

Som de siger i reklamen... du må sende en milliard SMS'er... og det er som
sådan ikke en grænse...

Mvh Jean.