Nokia ud, SE ind
Fra : Kate

Dato : 01-07-07 09:52

Beslutningen er taget, nu må min Nokia ud af vagten. På mange punkter
har jeg været glad for den, men ordbogen irriterer mig ganske
skrækkeligt. Nu har jeg så i nogle dage lånt en SE K700i og kan
generelt godt li' den. Lige med undtagelse af joystikket. Så hvilke
modeller er uden joystik? Jeg har kigget på nettet, men synes det er
skide svært at se om der er joystik på dem og da jeg bor ude på landet
er det svært at komme hen til butikker med et godt udvalg af telefoner.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-07-07 11:30

Kate skrev:

> Så hvilke
> modeller er uden joystik?

Jeg har skiftet min W800 med joystik ud med efterfølgeren uden joystik:
W810.

De kan sådan set det samme:

Godt kamera, mp3, gprs osv.
Hans

Fra : Anders

Dato : 01-07-07 11:35

W810i'eren, har ikke det samme joystick, men den er på vej ud af markedet -
ellers en god mobil, der kan det hele.

Fra : John

Dato : 01-07-07 11:56

Kate skrev:
> [...]
> skide svært at se om der er joystik på dem og da jeg bor ude på landet
> er det svært at komme hen til butikker med et godt udvalg af telefoner.

Jeg gik selv fra en K700 til en W810 i sin tid. Jeg var rigtig glad for
dem begge.

Ellers er der W610 - og W880 for den sags skyld - de er nyere.

Alternativet kunne være kamera-varianten af W610, nemlig K550.

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 18:57

du kan se alle SE på:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ph1&zone=ph

Fra : John

Dato : 01-07-07 19:14

Lisbeth skrev:
> du kan se alle SE på:
> http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ph1&zone=ph

Tak, men jeg er udmærket tilfreds med den telefon jeg har nu :)

Mvh

John

Fra : Kate

Dato : 01-07-07 21:46

"Lisbeth" <Lisbeth.Hemmelig> wrote in

> du kan se alle SE på:
> http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=p
> h1&zone=ph

Tak for link, men jeg synes det er meget svært at se om det er joystik
eller ej på mange af dem. Derfor er det rart at have noget at gå efter.
Jeg har derfor skrevet alle de modelnumre op som er fremkommet i denne
tråd, så kan jeg kigge nærmere på specifikationerne på dem. Telefonen
skal formodentligt bestilles over nettet, hvis ikke jeg skal ind mod
Kbh i anden anledning snart.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-07-07 18:16

Kate wrote:
> [...]
> skide svært at se om der er joystik på dem og da jeg bor ude på landet
> er det svært at komme hen til butikker med et godt udvalg af telefoner.

W810i har et anden type joystick end K750i, K800i og andre. Det er som
sådan ikke et joystick, men nærmere en ring man trykker på. Jeg har haft
en w810i omkring 7-8 mdr. og har været rigtig glad for den. jeg er nu
skiftet til en K800i.