GPRS Sonofon - via bærbar PC
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-06-07 23:40

Jeg har en bærbar PC jeg skal have koblet på nettet via GPRS hos
Sonofon. Hos TDC "ringer" jeg til nummeret *99# - hvordan foregår det
hso Sonofon?

--

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : jesper.arning@gmail.~

Dato : 01-07-07 09:53

Lasse Hedegaard skrev:
> Jeg har en bærbar PC jeg skal have koblet på nettet via GPRS hos
> Sonofon. Hos TDC "ringer" jeg til nummeret *99# - hvordan foregår det
> hso Sonofon?

Det er det samme, det er standart for opkalds forbindelser

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 01-07-07 09:50

> Jeg har en bærbar PC jeg skal have koblet på nettet via GPRS hos
> Sonofon. Hos TDC "ringer" jeg til nummeret *99# - hvordan foregår det
> hso Sonofon?

Det samme - *99#.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-07-07 00:48

Lasse Hedegaard wrote:
> Jeg har en bærbar PC jeg skal have koblet på nettet via GPRS hos
> Sonofon. Hos TDC "ringer" jeg til nummeret *99# - hvordan foregår det
> hso Sonofon?

På samme måde, du skal dog bruge sonofon som brugernavn, og intet password.

- Chano Andersen