Ringetone fra Klovn
Fra : MSFrederiksen

Dato : 30-06-07 13:00

Hej.

Jeg har forgæves ledt efter ringetone fra TV-serien Klovn.

Nogle der ved, om den er tilgængelig et sted, hvor den kan købes

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-06-07 14:35

> Hej.
>
> Jeg har forgæves ledt efter ringetone fra TV-serien Klovn.
>
> Nogle der ved, om den er tilgængelig et sted, hvor den kan købes

Hej

Den har jeg liggende som mp3 fil.

Var det noget?

Best regards
Michael Nielsen
michael.nielsen(snabela)mvb.net

Fra : MSFrederiksen

Dato : 30-06-07 14:41

"Michael Nielsen" <michael.nielsen@mvb.net> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Den har jeg liggende som mp3 fil.
>
> Var det noget?

Det vil være kanon

evt. på mailen ms1 DenMedSnablen skindbeni prik dk

Fra : SpookiePower

Dato : 02-07-07 18:59

Michael Nielsen wrote:

> Hej
>
> Den har jeg liggende som mp3 fil.
>
> Var det noget?

Jeg er meget interesseret i den.
Ville være glad hvis du kunne uploade/sende den.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-07-07 21:12

> Jeg er meget interesseret i den.
> Ville være glad hvis du kunne uploade/sende den.

Har du fået fat i den?

Ellers drop mig en mail, så kan jeg sende den til dig.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-06-07 19:46

"MSFrederiksen" <2584431m002@stofanet punktum Danmark.invalid> skrev i en
meddelelse news:468645c7$0$4166$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej.
>
> Jeg har forgæves ledt efter ringetone fra TV-serien Klovn.
>
> Nogle der ved, om den er tilgængelig et sted, hvor den kan købes
Hejsa

Du kan finde Klovn her plus masser af andre

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=90511&page=16

Venlig hilsen
Jesper

Fra : SpookiePower

Dato : 02-07-07 19:00

Jesper Hansen wrote:

> Du kan finde Klovn her plus masser af andre
>
> http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=90511&page=16

Jeg kan ikke finde den på den side du nævner.
Og jeg kan heller ikke finde en søgefunktion på
siden, som ville være til stor hjælp.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-07-07 19:22

SpookiePower <boxjunk2600@gmail.com> skrev :

>Jeg kan ikke finde den på den side du nævner.

I det sidste indlæg, står der:

Klovn her:

http://peecee.dk/?id=52712 som fører hen til
http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=52712 hvor