Brugervejledning til Bluetooth Headset H~
Fra : Stone

Dato : 30-06-07 10:22

Hej hvor finder jeg en dansk brugervejledning til Bluetooth Headset
HS-26W
har været inde på Nokias hjemme side men synes ikke jeg lige kan finde den
der

Mvh Steen

Fra : Jesper

Dato : 30-06-07 12:02

On Sat, 30 Jun 2007 11:22:19 +0200, Stone wrote:

> [...]
> HS-26W
> har været inde på Nokias hjemme side men synes ikke jeg lige kan finde den

Du har minsandten ret Steen - det ser faktisk ud til at der er manualer til
alle deres headsets på www.nokia.dk, lige på nær HS-26W.

Hvis du har meget brug for den kunne du jo prøve a sende en
E-mail to Nokia og spørge hvor den bliver af. Hvis det bare er noget
betjeningsmæssigt, så prøv at downloade en manual til et af de andre BT
headsets. Betjeningen er jo ret ens fra model til model og de har stort
set de samme knapper.

- Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 16:40

"Stone" <StjoFJERN@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har været inde på Nokias hjemme side men synes ikke jeg lige kan finde den

Voila ;)
Håber linket virker :)
http://kortlink.dk/3zf8

Ellers er originallinket her:
http://europe.nokia.com/appmanager/UnitedStatesEnglishEUROPE_NOKIA_COM_3/Get_support;JSESSIONID_NCOM=LjN1GHKHvrRKB1qJcyGqGGpkhv3fTz2dvRprGwsn51crvnSYTmhQ!1329184028?_nfpb=true&_windowLabel=T2033778831149506882855&_pageLabel=P159295&wsrp-urlType=blockingAction&wsrp-url=&wsrp-requiresRewrite=&wsrp-navigationalState=&wsrp-interactionState=_action%3D%2Fpageflows%2FEMEASupportTool%2Fbegin&wsrp-mode=&wsrp-windowState=

Mvh

Thomas