Google map mobil sammen med bluetooth GPS ~
Fra : vonger-lorenzen@priv~

Dato : 29-06-07 11:53

Jeg har en HTC TyTN windows mobile 5 PDA phone. Jeg har hertil
anskaffet en Holux Bluetooth GPS enhed. Yderligere har jeg installeret
Google map mobile på telefonen. Google maps fungerer perfekt. GPS
enheden fungerer fint sammen med telefonen og har kontakt til et antal
satelitter. Dog fungerer GPS'en og Google maps ikke SAMMEN. Google
maps "ser" ingen GPS, og jeg ser ingen muligheder for, at ændre
indstillinger etc.

Kender nogen en løsning?

Mvh
Vonger

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 29-06-07 12:03

vonger-lorenzen@privat.dk skrev:

> Google maps "ser" ingen GPS, og jeg ser ingen muligheder
> for, at ændre indstillinger etc.

I Google Maps kan du i "Valgmuligheder" -> "Spor indstillinger for
geografisk placering" indstille COM-port og baud til GPS'en. Har du prøvet
det?

--
Mvh. Peter

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 29-06-07 19:19

vonger-lorenzen@privat.dk explained on 29-06-2007 :
[...]
> Google maps "ser" ingen GPS, og jeg ser ingen muligheder for, at ændre
> indstillinger etc.
> Kender nogen en løsning?

Nej, men jeg kan da anbefale MGMaps som alternativ.
http://www.mgmaps.com/

--
Lars