Sjove forslag fra t9?
Fra : Rikke og Per

Dato : 28-06-07 20:25

Jeg så engang en artikel med en hel masse sjove eksempler på, hvad
mobiltelefonens intelligente ordbog kan finde på at anbefale, når man
skriver forskellige ord, f.eks. anbefaler den "brød", når man vil skrive
"arne" og "eval", når man skriver "fuck".

Kender nogen her til en sådan liste el. lign.?

m.v.h.
Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-06-07 22:41

"Rikke og Per" <prikke@mail.dk> wrote in

> Kender nogen her til en sådan liste el. lign.?

Jeg har ind i mellem grinet lidt af at min tit bytter rundt på "enig" og
"fogh" - jeg mistænker min telefon for at have en politisk dagsorden ;)

Fra : Peter

Dato : 29-06-07 14:04

Hej.

Der var på et tidspunkt et underholdende indslag i radioen, hvor de undrede
sig over at t9 kender eks. "pædofil", men ikke kender "letmælk"......
- der var flere andre mærkelige ting i den retning med t9, jeg kan bare ikke
huske dem alle sammen længere......

--
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-07 16:06

Rikke og Per wrote:
> [...]
> skrive "arne" og "eval", når man skriver "fuck".
>
> Kender nogen her til en sådan liste el. lign.?

Når jeg skrev til min exkæreste Stine, kaldte den hende "Svine" ... knab så
heldigt... når jeg ønskede Heidi en god vagt i aften blev det til "vægt"...

....men min favorit var dog at når jeg skrev at jeg sad sammen med et par
gutter, skrev den "Huttuer", som i den afrikanske stamme

/Kim

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-06-07 19:52

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> wrote in

> Når jeg skrev til min exkæreste Stine, kaldte den hende "Svine" ...
> knab så heldigt... når jeg ønskede Heidi en god vagt i aften blev det
> til "vægt"...

Det minder jo lidt om Words stavekontrol når den møder ord den ikke kender.
Mit efternavn mener den skal være Stines... Jeg kender ikke Stine så jeg
ved ikke om jeg er enig ;)

> ...men min favorit var dog at når jeg skrev at jeg sad sammen med et
> par gutter, skrev den "Huttuer", som i den afrikanske stamme

Den slags morsomheder er desværre på vej ud efterhånden som ordbøgerne
bliver klogere - min K610 er lavet sådan at den husker hvilket ord man
oftest bruger og sorterer forslagene efter det.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 29-06-07 21:39

"Rikke og Per" <prikke@mail.dk> wrote in message
> [...]
> "arne" og "eval", når man skriver "fuck".
>
> Kender nogen her til en sådan liste el. lign.?

Min datters Slamsung skriver "får" når hun vil skrive far....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-06-07 23:48

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in

> Min datters Slamsung skriver "får" når hun vil skrive far....

Er hun så blevet blid som et lam... ...eller familiens sorte får? ;)

Jeg skal nok lægge mig til at sove nu, det trænger jeg vist til ;)