3Mobil-TV på Nokia E65 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 28-06-07 07:00

Er der nogen af jer der har fået 3Mobil-TV til at fungere på en Nokia E65?
Her et døgn efter tilmeldingen til 3Mobil-TV får jeg stadig meldingen:
ERROR »Unable to perform operation, retry later«

Er det hos "3" at fejlen er, eller det mon noget med min telefon?

Claus

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 28-06-07 14:56

Hej

> [...]
>ERROR »Unable to perform operation, retry later«
>
>Er det hos "3" at fejlen er, eller det mon noget med min telefon?

Mit kører perfekt, dog på en N73

N73eren har en software firewall der af en aller anden grund blokerer
på TV signalet - den hvad vist noget med F-xxxxxx

Med firewall deaktiveret virker det bare

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-06-07 16:49

On Thu, 28 Jun 2007 15:56:04 +0200, www.netink.dk / www.PCalarm112.dk /
www.GPSdebat.dk wrote:

> Mit kører perfekt, dog på en N73
>
> N73eren har en software firewall der af en aller anden grund blokerer
> på TV signalet - den hvad vist noget med F-xxxxxx
>
> Med firewall deaktiveret virker det bare

F-Secure .. Antivirus.

Og ja Mobil TV fungerer ikke sammen med F-Secure

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 29-06-07 18:47

Hejsa

>F-Secure .. Antivirus.
>Og ja Mobil TV fungerer ikke sammen med F-Secure

Ja, de var det den hed !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk