Stereo-bluetooth til K750i?
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-06-07 17:49

Hej

Jeg er træt af kablet når jeg hører musik på min SonyEricsson K750i.

Jeg har så overvejet at få et bluetooth-stereoheadset til den - men har
også set noget om at det ikke kunne lade sig gøre at høre musik via
sådan et på en K750i.

Kan det være rigtigt?

Hvis man kan høre musik via bluetooth på den, hvilket stereoheadsæt kan
så anbefales? Jeg vil mest komme til at bruge det udendørs, mens jeg
arbejder.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Peter

Dato : 26-06-07 17:53

Hej.

K750i understøtter ikke stereo profilen for bluetooth.....
- så det er rigtigt nok at det ikke kan lade sig gøre.....

Iøvrigt vil jeg tillade mig at stille mig lidt tvivlende over for
lydkvaliteten på et BT stereo headset i forhold til et der er direkte
tilsluttet til telefonen via ledning....

--
Peter

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-06-07 16:45

On Tue, 26 Jun 2007 18:53:12 +0200, "Peter" <pd@tta.dk> wrote:

>K750i understøtter ikke stereo profilen for bluetooth.....
>- så det er rigtigt nok at det ikke kan lade sig gøre.....

Øv.

>Iøvrigt vil jeg tillade mig at stille mig lidt tvivlende over for
>lydkvaliteten på et BT stereo headset i forhold til et der er direkte
>tilsluttet til telefonen via ledning....

Jeg er villig til at ofre kvalitet fremfor bevægelsesfrihed.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-07-07 00:26

Mads Lie Jensen wrote:

> Jeg er villig til at ofre kvalitet fremfor bevægelsesfrihed.

Hvis der er tale om en mobil, kan man vel bevæge sig lige så meget med
et kablet headset og mobilen i lommen?

- Chano Andersen.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 03-07-07 16:04

On Tue, 03 Jul 2007 01:25:32 +0200, Chano Andersen
<usenet@chanoandersen.dk> wrote:

>Hvis der er tale om en mobil, kan man vel bevæge sig lige så meget med
>et kablet headset og mobilen i lommen?

Joda - men det er pænt træls med en ledning som hænger og dasker, selv
den korte afstand fra lomme til ører.

_jeg_ er i hvert fald pænt træt af at den skide ledning hele tiden
hænger i grene og lignende, så propperne ryger halvvejs ud af ørerne.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-07-07 23:27

Mads Lie Jensen wrote:
> _jeg_ er i hvert fald pænt træt af at den skide ledning hele tiden
> hænger i grene og lignende, så propperne ryger halvvejs ud af ørerne.

Tja, jeg plejer at løse det problem, ved at have ledningen inde under
jakken/blusen.. Men hver sin smag, og jeg har bare vænnet mig til
ledningen, da trådløst udstyr giver mig hovedpine efter mere end 5-10
minutter nær øret.

- Chano Andersen.