N73 kontaktvisning sms ?
Fra : Don't@mail

Dato : 25-06-07 17:52

Har lige erhvervet mit en N73 et dejligt stor display. Og regner da også med
at blive glade for den men har lige et par problemer som i måske kan hjælpe
med her inde.

På min gamle 6310i bliver indkommende sms beskeder vist med navnet på
personen hvis jeg har personen i "kontakter" Men ikke på N73 der viser den
kun telefonnummeret. Kan man ikke ændre denne visning, så de fremover bliver
vist med navn og ikke nummer ?

Fra : Claus H. Jensen

Dato : 25-06-07 19:05

min nokia N73 viser sms afsender, men hvis du er kommet til at have det
samme nr 2 gange i kontakter, kan det godt være der for...
mvh
Claus

Fra : Joke

Dato : 26-06-07 18:56

"Claus H. Jensen" <clausXXX@hornstrup.com> skrev i en meddelelse
> min nokia N73 viser sms afsender, men hvis du er kommet til at have det
> samme nr 2 gange i kontakter, kan det godt være der for...

Eller hvis der som da jeg kopierede mine kontakter til min 3 mobil endte de
med at hedde 45 XX XX XX og efter rettelse til +45 XX XX XX XX så spillede
det

hilsen

Johnny

Fra : Don't@mail

Dato : 27-06-07 17:33

> min nokia N73 viser sms afsender, men hvis du er kommet til at have det
> samme nr 2 gange i kontakter, kan det godt være der for...

Det var lige det som var galt. Tak for hjælpen

Men skulle i tilfældigvis vide hvordan man slår ordbogen til på den. Det er
lidt besværligt at skrive uden

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-06-07 09:48

"Don't@mail" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Det var lige det som var galt. Tak for hjælpen
>
> Men skulle i tilfældigvis vide hvordan man slår ordbogen til på den.
> Det er lidt besværligt at skrive uden

Man plejer på Nokia at skulle dobbelt-trykke (to hurtige tryk lige efter
hinanden) på #-tasten nede i hjørnet på det numeriske tastatur, så
fremkommer ordbogen.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com