Slidte taster Nokia N73
Fra : pm

Dato : 23-06-07 21:40

Trods yderst moderat brug af tastaturet, er stort set alle tegnede
beskadiget ved udviskning eller direkte slidt væk

Kan det passe ?? Telefonen er ikke 8 mdr gammel

Kendes problemet i gruppen samt en fornuftig løsning ??

pm

Fra : Tonni Madsen

Dato : 24-06-07 07:48

> [...]
>
> Kan det passe ?? Telefonen er ikke 8 mdr gammel
>
> Kendes problemet i gruppen samt en fornuftig løsning ??

Det må jeg tilstå, er et af de eneste problemer jeg ikke er stødt ind i med
det omtalte stykke isenkram...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-06-07 10:20

"Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> wrote in message
> Det må jeg tilstå, er et af de eneste problemer jeg ikke er stødt ind i
> med det omtalte stykke isenkram...
>
> Mvh Tonni Madsen
Du er med andre ord stødt ind i en masse andre problemer med N73?
Overvejer lidt modellen, men det ylder som et fejlkøb...

Mvh.

Martin

Fra : Nicolai

Dato : 24-06-07 12:47

> Du er med andre ord stødt ind i en masse andre problemer med N73?
> Overvejer lidt modellen, men det ylder som et fejlkøb...

Den er klasser bedre end N70 men stadig for langsom

Jeg har lige fået en ny, og der ser ud til at de fleste børnesygdomme er
fjernet.

Privat har jeg købt en 6300 som ikke er baseret på symbian - den er nok 5
gange hurtigere, men har så ikke 3g etc.