Skrat i Nokia 6300
Fra : BladeWalker

Dato : 21-06-07 15:56

Når jeg ringer op fra min nye Nokia 6300 er det lige som om det skratter i
højtaleren når den laver tone der lyder når man ringer. Er der andre der
har samme problem?
Jeg kunne læse i en anden post at der var problemer med BT headset og jeg
har prøvet både med og uden BT og der er det samme.

En anden ting. Så synes jeg at lyden er meget svag i den

MVH Martin

Fra : Tina

Dato : 25-06-07 20:48

> [...]
> har prøvet både med og uden BT og der er det samme.
>
> En anden ting. Så synes jeg at lyden er meget svag i den

Kan kun give dig ret - i begge dele !! Øv. Mvh Tina

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-06-07 13:30

On Mon, 25 Jun 2007 21:48:01 +0200, "Tina" <Tina-news@ofir.dk> wrote:

>Kan kun give dig ret - i begge dele !! Øv. Mvh Tina

Jeg kan ikke nikke genkendene til jeres problemer. Har I opdateret
softwaren?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-06-07 13:53

On 21 Jun 2007 14:56:06 GMT, BladeWalker <junk@martinfrank.dk> wrote:

>Når jeg ringer op fra min nye Nokia 6300 er det lige som om det skratter i
>højtaleren når den laver tone der lyder når man ringer. Er der andre der
>har samme problem?

Samme problem her.

>En anden ting. Så synes jeg at lyden er meget svag i den

Det er den ikk i min. Men den lyder tilgengæld ikke så godt som en SE.
Det er der nu ingen Nokia der gør :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk