W810i måske i stykker?
Fra : martin

Dato : 21-06-07 13:00

Hejsa

Jeg har en SE W810i, som er i stykker efter at være blevet fugtig af sved.
Problemet er at nogle af tasterne ikke reagerer mere, og nogle retninger på
joysticket heller ikke virker. Man kan således ikke bruge "ok" knappen bl.a
så man kan ikke starte telefonen op.

Er det noget der kan betale sig at reparere eller? hvad bør man gøre?

Martin Kaltoft

Fra : Anders

Dato : 21-06-07 14:59

Din W810i er blevet fugtskadet, og det dækker garantien ikke (det er du
sikkert klar over).

Den kan godt laves, men det koster kassen. Har hørt rygter om 5-600,- og så
er det ikke sikkert, at den kommer til at virke 100% igen.

Det er noget du selv skal afgøre, om du vil smide så mange penge i rep. el.
om du vil købe en ny.
En ny kan fåes (med abb.) til 499,- hos Telia.

Fra : Peter

Dato : 21-06-07 16:32

bla bla bla......

http://www.chronograph.dk/

--
Peter

Fra : martin

Dato : 21-06-07 20:00

> Din W810i er blevet fugtskadet, og det dækker garantien ikke (det er du
> sikkert klar over).

Ja det er jeg...

> [...]
> el. om du vil købe en ny.
> En ny kan fåes (med abb.) til 499,- hos Telia.

Ok, tak for svaret. Det er kun tasterne og joystick der ikke virker mere,
derfor tænkte jeg om det kan lade sig gøre at købe et nyt tastatur på
nettet? Jeg kan godt selv finde ud af at skifte det, så det ville nok være
den billigste løsning hvis det kunne lade sig gøre...

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Martin Kaltoft

Fra : Anders

Dato : 21-06-07 20:11

Mytrendyphone.dk sælger tastaturer til 99,- (sort) og 1
149,- (hvid). + 10 til porto.
- Ingen af dem er på lager !.

Hvad med skærmen ?

Fra : martin

Dato : 21-06-07 21:43

> Mytrendyphone.dk sælger tastaturer til 99,- (sort) og 1
> 149,- (hvid). + 10 til porto.
> - Ingen af dem er på lager !.

Det ser ikke ud til at være det rigtige, det er selve printet, det der er
bag plastic tastaturet. Altså det print der registrerer tastetrykkene, ikke
plastic-stykket foran som man trykker på.

> Hvad med skærmen ?

Den fejler heldigvis intet, jeg kan starte telefonen, bare ikke taste min
pinkode, da de nederste taster "*, 0, #" ikke virker...

Martin Kaltoft

Fra : Anders

Dato : 22-06-07 06:11

Printet kan gost være en dyr fornøjelse....

Men du kan jo skilde den adm og pr've at rense telefonen, men noget
demiraliseret vand, og blæse den ren med trykluft.
Bagefter ligger du den et sted, hvor der er rimeligt lunt.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-06-07 20:59

martin wrote:

> [...]
> gøre...
> Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?

CellShoppen har en del dele, tjek selv om de har det du mangler.
Bemærk at fx tastaturer står under tastaturer og ikke reservedele.
http://www.cellshoppen.dk/shop/sony-ericsson-73c1.html

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
DVD mediets historie: http://kortlink.dk/3kfs
www.gromit.dk/dvd

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 21-06-07 17:54

"martin" <kaltoft1231@-gmail-spam.com.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Er det noget der kan betale sig at reparere eller? hvad bør man gøre?

Spørg http://helloo.dk/reparation.html han er ikke så dyr !

ad