Valg af mobiloperatør i Spanien
Fra : Heidi

Dato : 20-06-07 18:51

Vi skal på ferie i Spanien og jeg har jo læst lidt om at det godt vil
kunne betale sig at vælge mobiloperatør manuelt når man kommer derned, i
stedet for at telefonen gør det automatisk.
Hvor kan man finde info om de muligheder der er, så man evt. kunne
tjekke nogle priser ud inden man rejser?
Bruger Telmore, og kan ikke umiddelbart finde nogen om de konkrete
spanske mobilselskaber på deres side. Og er heller ikke spankskyndig, så
at søge på spanske sider hjælper ikke

--
Heidi

Fra : Ole Sørensen

Dato : 20-06-07 20:56

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bruger Telmore, og kan ikke umiddelbart finde nogen om de konkrete
> spanske mobilselskaber på deres side. Og er heller ikke spankskyndig, så

Hvis du bruger Telmore, gør det ikke nogen forskel, hvilken spansk operatør
du bruger. Telmore giver dig ikke valget, men tager enhedstakst når man
bruger telefonen i udlandet. Så prisen vil være den samme, uanset operatør.

Du kan se deres priser her:
https://www.telmore.dk/servicesinfo/roaming/zoneOverview.do

Spanien er i zone 2.

Bare mine 2 cents,
Ole.

Fra : Heidi

Dato : 21-06-07 05:19

Ole Sørensen wrote:

> [...]
> operatør du bruger. Telmore giver dig ikke valget, men tager
> enhedstakst når man bruger telefonen i udlandet. Så prisen vil være

Okay, jeg syntes ellers det var på Telmores egen side jeg havde læst det
med valget, men det var det jo nok ikke så. Det ville vel heller ikke
hænge sammen med at man kan se de konkrete priser...

> Bare mine 2 cents,

Og tak for dem

--
Heidi