N95 - batteritid...
Fra : Jean

Dato : 19-06-07 09:55

Hej NG!

Jeg arbejder i telebranchen og sælger dagligt mobiltelefoner. N95 er meget
efterspurgt primært pga af funktionerne; godt kamera og GPS.

Personligt er jeg ikke til Nokia, da deres telefoner efter min mening har
for mange børnesygdomme, når de kommer på markedet. Fx 6300 (store problemer
med at læse memerykortet), 6111 (problemer med alt fra slide, til skærm går
i hvid, slukker periodisk osv. osv.), 6280 ("netværkstpejleren" var defekt i
mange), samme problem oplever jeg hos 6233 og N70.

Der er endnu flere eksempler.

Det jeg vil frem til er batteritiden. Og her vil jeg gerne ha' svar fra
folk, som rent faktisk ejer en N95, og bruger den dagligt.

Skriv gerne hvordan du bruger telefonen... ringer du 2 minutter pr. dag og 2
timer, bruger du kameraet flere gange om dagen, og tager du 1 billede eller
20 billeder om dagen osv.

Mvh Jean.

Fra : jess

Dato : 22-06-07 13:23

hej. jeg har jo ikke haft den mere end 2 uger nu. den første uden extra
kortet i :(

jeg ringer mellem 1-3 timer om dagen. sender en del sms. da jeg prøver at
slå min datter. (5-6000 om md.) det kan jeg langt langt fra. jeg bruger også
planet3 og går på google flere gange om dagen. og der bruger den. ca 50 % af
batteriet. lidt mere når jeg leger med gps'en. men bemærk. min blåtand er
ikke slået til. jeg tror den suger. ved 24 tiden ryger den til strøm og
bliver taget fra mellem 3-6 tiden

hilsen

Jess

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-07 14:05

>for mange børnesygdomme, når de kommer på markedet. Fx 6300 (store problemer
>med at læse memerykortet),

Kan du ikke fortælle det til min?? Den læser perfekt fra det hver
dag...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk