aux kabel til k750i ?
Fra : not@home.se

Dato : 18-06-07 20:17

hej jeg skal til at købe en bil hvor jeg kan sætte en mp3spiller til
radioen med et aux kabel men nu er mit spørgsmål ved nogen om jeg kan
få sådan et kabel til min sony ericson k750i så jeg kan bruge den til
at spille musik i bilen med ?

Fra : Peter

Dato : 18-06-07 21:29

Hej.

Ja......

ind på mytrendyphone.dk og søg efter Q3-4710.....

Så kommer der et Pkhono-kabel op som passer til telefonen, til 89.- +
porto......

--
Peter

Fra : Tonni Madsen

Dato : 18-06-07 21:50

Hvis du er lidt fiks på fingrene kan du også selv lave et udaf et gammelt
headsæt...
Jeg fandt bekrivelsen på google, og lavede et dengang jeg havde en k750i,
den virkede upåklageligt...

Tonni Madsen

Fra : not@home.se

Dato : 19-06-07 05:07

On Mon, 18 Jun 2007 22:49:50 +0200, "Tonni Madsen"
<Tonnimadsen@privat.dk> wrote:

> [...]
>headsæt...
>Jeg fandt bekrivelsen på google, og lavede et dengang jeg havde en k750i,

tak for svaret jeg er bare en nørd til at lode

Fra : not@home.se

Dato : 19-06-07 05:06

On Mon, 18 Jun 2007 22:28:40 +0200, "Peter" <pd@tta.dk> wrote:

> [...]
>
>ind på mytrendyphone.dk og søg efter Q3-4710.....
>
>Så kommer der et Pkhono-kabel op som passer til telefonen, til 89.- +

hov der er jo 2 stik på det kabel, jeg var lige inde og tjekke radioen
igen der står at dette : Stikket er af typen "Jack" 3,5 ..... er det
det samme kabel som det på siden ?

Fra : Peter

Dato : 19-06-07 17:08

Hej.

Nej, det er et med to Phono-stik, der er på siden......
- men når du har det kabel i hånden, må du lige ned til den lokale TV-pusher
(eller måske en harald-nyborg/biltema, el.lign ??), og købe en phono-jack
3,5 converter, og så spiller det.....

Men måske kan man også finde et kabel der går direkte fra telefonen og over
i 3,5mm jack, jeg har bare ikke lige set det.....

--
Peter

Fra : not@home.se

Dato : 20-06-07 15:09

>Men måske kan man også finde et kabel der går direkte fra telefonen og over
>i 3,5mm jack, jeg har bare ikke lige set det.....

jeg fandt et på computersalg.dk til 140 kr så er det bestilt det
bliver vildt smart at sætte mobilen til bilradioen som mp3afspiller,
nå men tak for svarene