heldig ejer!
Fra : martin

Dato : 17-06-07 08:26

jeg er en heldig ejer af en SE 810 med alle mine numre på,problemet er bare
at nu virker min tlf ikke.... måske pga den fik lidt fugt i går,men er ikke
sikker.... den kan hverken lade eller tænde

ALLE mine numre er selvfølgelig gemt på min gamle tlf.... og jeg vil høre om
jeg kan gøre noget for at få de numre !?

samtidig vil jeg gerne benytte lejligheden til at høre om anbefalinger til
en ny tlf...

den må gerne være med en masse sjove nye opfindelser,en tlf der kan en masse
ting,altså så meget som muligt, f.eks gps,temperatur,underholdende
programmer,kunne spille mp3,være et godt kamera og lydoptager... osv
osv..... gerne så meget som muligt.... men dog IKKE for dyr... jeg håber
på et par goe eksempler... samt et godt råd til at få alle mine numre fra
min gamle tlf

på forhånd tak..

Martin

Fra : martin

Dato : 17-06-07 08:36

det er så en SE W810i.... men det gør nok ikke nogen forskel..

der sidder et memorystick pro duo i.... 512 mb... (det man får med når man
køber sin tlf)

mon der er mulighed for at mine numre ligger der ?

Martin

Fra : Anders

Dato : 17-06-07 09:00

Det kunne jo også være en K810i

Fra : Kim S

Dato : 17-06-07 10:31

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i meddelelsen

ting,altså så meget som muligt, f.eks gps,temperatur,underholdende
programmer,kunne spille mp3,være et godt kamera og lydoptager

Din musik vil typisk ligge på memorykortet.
Dine ønsker opfyldes kun af Nokia N95....

Mvh, Kim

Fra : Anders

Dato : 17-06-07 10:58

Der står IKKE FOR DYR i indlægget !

Fra : Kim S

Dato : 17-06-07 12:13

> Der står IKKE FOR DYR i indlægget !

Ja, men der står osse "gps,temperatur,underholdende programmer,
kunne spille mp3,være et godt kamera og lydoptager" og da N95 er
den eneste der opfylder en del af kravene, så.....

Mvh, Kim

Fra : Anders

Dato : 17-06-07 12:53

Der står ikke noget om det skal være i.

Fra : Kim S

Dato : 17-06-07 13:02

> Der står ikke noget om det skal være i.

Ok.... Så kan jeg bare ikke læse. Her er lidt
klip fra det første indlæg i tråden:
Så deet...

Mvh, Kim

Fra : martin

Dato : 17-06-07 13:22

> [...]
> f.eks gps,temperatur,underholdende programmer,kunne
> spille mp3,være et godt kamera og lydoptager... osv

i har begge ret på en måde.... du kommer med et reelt bud,som jeg synes
virker meget attraktivt,men det er jo også rigtig det anders skriver,den
måde jeg skrev det på,og også havde i tankerne var : så meget som muligt
uden det skulle være for dyrt,så det var ikke et must med alle de ting,for
tlfproducenterne er jo så smarte at de altid laver mangler på deres tlf'er
så folk bliver trætte af de mangler de har og køber nye,,,,

Martin

Fra : jens

Dato : 17-06-07 15:02

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i en meddelelse
> Der står IKKE FOR DYR i indlægget !

Jamen den er da også til et menneske

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-06-07 08:42

> [...]
> om
> jeg kan gøre noget for at få de numre !?

Hvis telefonen er understøttet af Zyb, så kan du få fat i numrene den vej.
www.zyb.com

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Anders

Dato : 17-06-07 09:03

En tilsvarende vil være et godt valg !
Den sorte udg. koster omkr. 1050,- uden abb.

Din gamle kan du godt rep. men det koster 500,- hos bl.a. Chronograph,

Fra : martin

Dato : 17-06-07 13:12

små 1800,- for en nokia N95 er da ikke for dyr,hvis den har alle de ting...

jeg ved jo godt at jeg ikke får alle de ting for en mobil til 1,- så 1800,-
lyder da ok billigt :) jeg vil lige undersøge min mulighed for at få min
gamle til at virke....

det der irriterer mig er at den virkede fint i går efter jeg var gået ind
(jeg var måske ude i 10 min i det regnvejr) og så virkede den i ca. 4 timer
efter...

det der zyb.com kan jeg jo ikke bruge til noget overhovedet ? det er jo kun
hvis jeg har gemt mine numre før min tlf gik i stykker,så havde det jo været
nemmere at gemme mine numre på min computer før det skete ?
mit problem er jo at jeg ikke har backup af mine numre nogle steder,og vil
høre om der er en måde hvor jeg kan hente mine numre fra min tlf nu,efter
min tlf ikke vil tænde

Martin

Fra : jens

Dato : 17-06-07 15:05

> [...]
> høre om der er en måde hvor jeg kan hente mine numre fra min tlf nu,efter

Man kan da ikke få en N95 for 1800 kr
hvis man kan det et sted så vil jeg dælme også ha en
hvor finder vi den til den pris

Fra : martin

Dato : 17-06-07 15:45

> Man kan da ikke få en N95 for 1800 kr
> hvis man kan det et sted så vil jeg dælme også ha en
> hvor finder vi den til den pris

http://www.3webshop.dk/default.aspx?__link=ProductDetail&ProductGuid=7aebf71
a-9ac7-4113-9831-c5a652871e85&InfoMenuID=19EC3788-1788-4369-92A1-9330C81079A
7

Fra : martin

Dato : 17-06-07 15:49

hmmm...

http://www.3webshop.dk/ og under nokia

Fra : Anders

Dato : 17-06-07 16:28

Husk lige der er abb. med, så den koster ca. 4900,-

Fra : martin

Dato : 17-06-07 20:23

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i en meddelelse
> Husk lige der er abb. med, så den koster ca. 4900,-

ja selvf... men de penge kan jo bruges til at ringe,sms'e eller bruges til
andre services... og om jeg betaler til sonofon eller "3" er vel det
samme... her har jeg bare en ny tlf

Martin

Fra : KE Kofod

Dato : 17-06-07 20:55

martin skrev:

> http://www.3webshop.dk/default.aspx?__link=ProductDetail&ProductGuid=7aebf71
> a-9ac7-4113-9831-c5a652871e85&InfoMenuID=19EC3788-1788-4369-92A1-9330C81079A
> 7

Man køber da ikke en 3telefon hos 3, skrot dem og køb en 3G telefon men
IKKE fos 3.
Mvh.
KE Kofod

Fra : martin

Dato : 18-06-07 08:43

> Man køber da ikke en 3telefon hos 3, skrot dem og køb en 3G telefon men
> IKKE fos 3.
> Mvh.
> KE Kofod

hvor køber man dn så til samme pris ? eller lavere ?

Martin

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 17-06-07 16:40

> [...]
> på et par goe eksempler... samt et godt råd til at få alle mine numre fra

Måske en HTC P3600 er noget

Fra : martin

Dato : 17-06-07 20:27

> Måske en HTC P3600 er noget

den ser også ok ud... bare et rimlig dårligt kamera... har de en dansk
hjemmeside ?

andre bud er mere end velkomne

Martin

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 17-06-07 20:31

http://www.tele-online.dk/product.asp?product=15699&sub=67&page=1

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 18-06-07 16:42

martin wrote:
> [...]
> på et par goe eksempler... samt et godt råd til at få alle mine numre fra

Et bud kunne være en SE W610i - den kan relativt nemt moddes med et
bluetooth gps modul og har vist, bortset fra temperaturmåler, det du
efterspørger.

Mvh Tommy