ProCycling Manager gem spil?
Fra : Olsen

Dato : 17-07-07 20:47

Min søn har installeret dette spil på vores E-drev i XP2.

Men tilsyneladende gemmer den også en version på C-drevet i hans "Document
and settings" mappe, sikkert en backupversion.
Det fylder på vores C-drev.

Kan det indstilles så den gemmer på et andet drev end C ?

\DAD

Fra : Bruno

Dato : 18-07-07 02:22

Olsen wrote:
> Min søn har installeret dette spil på vores E-drev i XP2.
>
> Men tilsyneladende gemmer den også en version på C-drevet i hans "Document
> and settings" mappe, sikkert en backupversion.
> Det fylder på vores C-drev.

Det er sikkert kun indstillinger og save filer spillet gemmer på
C-drevet, det er helt efter Windows standarder.

> Kan det indstilles så den gemmer på et andet drev end C ?

Du kan få Windows til at anbringe din søns brugerprofil et andet sted,
det vil så betyde hans filer følger med. Men så er vi ude i Windows
konfiguration og noget med brugerprofiler, det er lidt tungt og noget du
bør spørge om i en Windows-gruppe eller endnu bedre læse om i en Windows
bog.

Meget kort fortalt er ideen, at ved korrekt opsætning så kan en given
bruger kun pille i sine egne datafiler. Disse filer befinder sig under
"Documents and settings" og profilens navn, hvilket et ordentlig Windows
program så indretter sig efter.

Mvh
Bruno

Fra : Kim2000

Dato : 18-07-07 10:01

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> and settings" mappe, sikkert en backupversion.
> Det fylder på vores C-drev.
>
> Kan det indstilles så den gemmer på et andet drev end C ?

Kan du ikke spørge ham om det er noget værd? Jeg har 2004 versionen og den
var hamrende elendig, men der kan jo være sket en hel del siden.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet 4. juli

Fra : Peter T.

Dato : 18-07-07 12:32

Kim2000 udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kan du ikke spørge ham om det er noget værd? Jeg har 2004 versionen og
> den var hamrende elendig, men der kan jo være sket en hel del siden.

Du kan måske få et indtryk af spillene på
<http://www.feltet.dk/forum/index.php?12>. Jeg selv har v2006 og der er da
rettet på nogle fejl i forhold til v3 eller 4v, som jeg vist havde (og
kylede ud pga. alt for mange bugs).
Version 2006 er nu sjovt nok og en pæn sjat sværere end mit gamle cycling
manager-spil. Men det har aldrig rigtigt holdt mig fanget og fandt det til
tider for omstændigt og brugerfjendtligt.

--
Jeg hedder i virkeligheden Stig Tøfting.