netværks spil ala Counterstrike?
Fra : Brian K

Dato : 15-07-07 18:13

Hej

Vi skal spille 4 presoner i netværk.....

Nogen forslag til et godt netværksspil ala Counterstrike (gerne noget med en
fed grafik og ikke alt for gammelt)

mvh
brian

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-07-07 20:21

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vi skal spille 4 presoner i netværk.....
>

> Nogen forslag til et godt netværksspil ala Counterstrike (gerne noget med
> en fed grafik og ikke alt for gammelt)

Call of Duty 2

Fra : Brian K

Dato : 15-07-07 23:03

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Call of Duty 2

Ja- det var en mulighed. Der mangler bare en ting (som jeg heller ikke har
fortalt at jeg skal bruge)

Der skal enten være bots - eller endnu bedre, mulighed for at spille CO-OP
på singleplayer missionerne (lige som man kan i BF2) - nogen bud på et spil
der kan det ?

mvh
brian

Fra : Dopedog

Dato : 16-07-07 16:19

> [...]
>
> Der skal enten være bots - eller endnu bedre, mulighed for at spille CO-OP
> på singleplayer missionerne (lige som man kan i BF2) - nogen bud på et

Well ... Der er Duke Nukem 3D. Det er godt nok meget gammelt, men det holder
sku stadig IMO

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 16-07-07 21:04

Dopedog wrote:

> Well ... Der er Duke Nukem 3D. Det er godt nok meget gammelt, men det
> holder sku stadig IMO

Kører det på XP? Glemte skiverne hos en kammerat for mange år siden og har
ikkekunne opdrive spillet siden.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-07-07 22:30

3140 Abildgaard wrote:

> Kører det på XP? Glemte skiverne hos en kammerat for mange år siden
> og har ikkekunne opdrive spillet siden.

Du kan købe spillet fra 3DRealms (Atomic Edition)
http://3drealms.stores.yahoo.net/games.html

Kildekoden til DN3D er frigivet og der er lavet nogle forsk port til XP
Fx EDuke32
http://wiki.eduke32.com/wiki/Main_Page
Duke3d_w32
http://www.rancidmeat.com/project.php3?id=1

use at own risk :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 17-07-07 07:31

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> http://3drealms.stores.yahoo.net/games.html
>
> Kildekoden til DN3D er frigivet og der er lavet nogle forsk port til

Atomic edition havde jeg. Den krævede, at man havde Duke 3D. De andre kigger
jeg lige på.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-07-07 20:37

Brian K wrote:

> Der skal enten være bots - eller endnu bedre, mulighed for at spille
> CO-OP på singleplayer missionerne (lige som man kan i BF2) - nogen
> bud på et spil der kan det ?

Jeg vil sige Sven Co-Op en addon/modification til half-life
http://www.svencoop.com/

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!