Opsætning - BF2142
Fra : Briank

Dato : 13-07-07 14:01

Hej (igen)

Jeg syntes det er pisse irriterende at hver gang man starter BF2142 op og
første gang man går på en server - så skal man vælge sine våben (igen) - det
er generalt de samme våben jeg vælger til alle 4 soldater - kan man virklig
ikke vælge at den pr default altid bruger de våben til hver soldat?

mvh
brian

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-07-07 17:46

"Briank" <dont@spam.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er generalt de samme våben jeg vælger til alle 4 soldater - kan man
> virklig ikke vælge at den pr default altid bruger de våben til hver

Det kommer vist i den nye patch. Den er allerede udkommet som beta, men man
skal tænke sig om, inden man installere den. Efter install er det kun muligt
at spille på ganske få servere. (ved dog ikke om det kan omgåes ved at
installee på en speciel måde)

Bjarne K.