/ Forside / Interesser / Fritid / Computerspil / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Computerspil
#NavnPoint
tedd 8528
mikael_ha.. 7820
refi 7305
Nordsted1 5883
ostemanden 4941
pallebhan.. 4708
HJV9222 4392
Klaudi 3460
miritdk 2521
10  Tri 2316
BF 2 + BF2142 -joystik??
Fra : Briank


Dato : 11-07-07 16:39

Hej

Hvis min søn er helt vild med at spille BF2 + BF2142 - hans favorit ting er
at Flyve helikopterne - hvilket joystik skal jeg så give ham, for at det er
optimalt?

mvh
brian



 
 
Mads (11-07-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 11-07-07 17:18

On Wed, 11 Jul 2007 17:39:28 +0200, "Briank" <dont@spam.me> wrote:

>Hej
>
>Hvis min søn er helt vild med at spille BF2 + BF2142 - hans favorit ting er
>at Flyve helikopterne - hvilket joystik skal jeg så give ham, for at det er
>optimalt?

Jeg bruger et Logitech Extreme 3D Pro og jeg synes selv det er
alletiders joystick både til de to nævnte spil og til diverse andre
fly spil. Et af plusserne ved det joystick er at styrepinden kan
vrides og dermed styre sideror i både fly og helikoptere.
Ikke alle joysticks har "Twist"

Til gængæld er der ikke Force Feedback i det, men de joysticks
der har det er typisk ret skrøbelige i det pga. den ekstra mekanik.
Jeg har haft et par sticks med Force Feedback og de holdt ikke
i mange timer. ( de var ellers dyre nok )

Extreme 3D Pro er både solidt og præcist. Jeg har mishandlet mit
i snart 2 år og det er stadig i topform. Godt gået af en styrepind til
under 300 kr.

mvh Mads

Hagar (11-07-2007)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 11-07-07 17:59

>
> Jeg bruger et Logitech Extreme 3D Pro og jeg synes selv det er
> alletiders joystick både til de to nævnte spil og til diverse andre
> fly spil. Et af plusserne ved det joystick er at styrepinden kan
> vrides og dermed styre sideror i både fly og helikoptere.
> Ikke alle joysticks har "Twist"
>
> Til gængæld er der ikke Force Feedback i det, men de joysticks
> der har det er typisk ret skrøbelige i det pga. den ekstra mekanik.
> Jeg har haft et par sticks med Force Feedback og de holdt ikke
> i mange timer. ( de var ellers dyre nok )
>
> Extreme 3D Pro er både solidt og præcist. Jeg har mishandlet mit
> i snart 2 år og det er stadig i topform. Godt gået af en styrepind til
> under 300 kr.
>
> mvh Mads


Kan kun være enig, selv om jeg ikke kan finde ud af at flyve i BF

Hagar



Brian K (14-07-2007)
Kommentar
Fra : Brian K


Dato : 14-07-07 04:01

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
news:p60a939n6ql0cvafgdbn5d0a34n4lmvjf1@4ax.com...
> On Wed, 11 Jul 2007 17:39:28 +0200, "Briank" <dont@spam.me> wrote:
>
>
> Jeg bruger et Logitech Extreme 3D Pro og jeg synes selv det er
> alletiders joystick både til de to nævnte spil og til diverse andre
> fly spil. Et af plusserne ved det joystick er at styrepinden kan
> vrides og dermed styre sideror i både fly og helikoptere.
> Ikke alle joysticks har "Twist"


Hejsa


Så har jeg købt sådan et par stykker

Kunne du lave et screenshot af hvordan du har sat knapperne op i BF2142 +
BF2, joystikket virker optimalt ?


Det volder mig nemlig lidt problemer

mvh
brian



Mads (14-07-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 14-07-07 10:34

On Sat, 14 Jul 2007 05:00:59 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:

>Så har jeg købt sådan et par stykker
>
>Kunne du lave et screenshot af hvordan du har sat knapperne op i BF2142 +
>BF2, joystikket virker optimalt ?
>
>
>Det volder mig nemlig lidt problemer

Smider nogen shots i dk.binaer om et øjeblik.

Bemærk dog at det er den opsætning der passer mig.
Det er jo ikke sikkert at du er enig i mit valg af knapper.

mvh Mads

Brian K (14-07-2007)
Kommentar
Fra : Brian K


Dato : 14-07-07 12:07

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
news:716h93pt91l7u8qqotkev0q8ebdkvkfja0@4ax.com...
>
> Smider nogen shots i dk.binaer om et øjeblik.

Takker - men jeg har lige fundet ud af at jeg ikke har dagang til dk.binaer
(bruger Sunsite) og via Google kan jeg heller ikke.

Kan du emaile dem til spamXX@ZZgrov(.)dk ( fjern XX + ZZ + () )

>
> Bemærk dog at det er den opsætning der passer mig.
> Det er jo ikke sikkert at du er enig i mit valg af knapper.

Den chance tager jeg gerne

mvh
brian



Brian K (15-07-2007)
Kommentar
Fra : Brian K


Dato : 15-07-07 23:06

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
news:46983c6e$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> Så har jeg købt sådan et par stykker
>



aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh...........

Spiderman 3 spillet fucker tasterne HELT op så længe joystikket er sat til
!!!!!!!!!

Kan da ikke være rigtigt at man ikke kan have sit joystick sat i - bare
fordi man skal spille spiderman 3!

Latterligt!!!!!



Mads (15-07-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 15-07-07 23:37

On Mon, 16 Jul 2007 00:05:31 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:

>Kan da ikke være rigtigt at man ikke kan have sit joystick sat i - bare
>fordi man skal spille spiderman 3!
>
>Latterligt!!!!!
>
Ja, det er sgu latterligt. Ekstrem dårlig programmering af spillet.

Jeg har desværre oplevet præcis det samme med demoen
af det nye Lost Planet.

Måske det skyldes at begge spil er konverteret fra konsoller,
men det er ikke nogen undskyldning for at lave noget bras.

mvh Mads

Bjarne K. (11-07-2007)
Kommentar
Fra : Bjarne K.


Dato : 11-07-07 18:01


"Briank" <dont@spam.me> skrev i en meddelelse
news:4694f9a6$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej
>
> Hvis min søn er helt vild med at spille BF2 + BF2142 - hans favorit ting
> er at Flyve helikopterne - hvilket joystik skal jeg så give ham, for at
> det er optimalt?
>
> mvh
> brian

Nu udtaler jeg mig lige på andres vegne, men jeg er ret sikker på at langt
de fleste flyver kopter med musen og keyboard (mig selv incl). Det er ret
nemt at lære.

Hvis det var fly han ville drøne rundt i, ville jeg også anbefale et
joystick. Har selv købt et
Logitech Extreme 3D Pro , men er dog stadig en lousy flyver.


--

Med venlig hilsen

Bjarne K.




Brian K (12-07-2007)
Kommentar
Fra : Brian K


Dato : 12-07-07 06:37

"Briank" <dont@spam.me> skrev i en meddelelse
news:4694f9a6$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej
>
> Hvis min søn er helt vild med at spille BF2 + BF2142 - hans favorit ting
> er at Flyve helikopterne - hvilket joystik skal jeg så give ham, for at
> det er optimalt?
>

Hej


Tak for alle svarerne

Hvad stik sidder der på et Logitech Extreme 3D Pro?

Er det svært at sætte til / konfigurere?

Eller er det bare "lige til at sætte i og så kører det?"

mvh
brian



Mads (12-07-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 12-07-07 09:26

On Thu, 12 Jul 2007 07:37:28 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:

>Hvad stik sidder der på et Logitech Extreme 3D Pro?

USB
>
>Er det svært at sætte til / konfigurere?

Næh, ikke spor

>
>Eller er det bare "lige til at sætte i og så kører det?"
>
Det virker så snart det er sat til, men inde i BF2 / BF2142
kan man jo så ændre på knappernes funktioner så det passer
til ens ønsker. Måske det også lige skal vælges inde i spillene
at man vil bruge joystick. Det kan jeg ikke lige huske, men det
er ihvertfald en bagatel i så fald.

mvh Mads

Lars Jensen (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Lars Jensen


Dato : 13-07-07 07:33

Briank skrev:
> Hej
>
> Hvis min søn er helt vild med at spille BF2 + BF2142 - hans favorit ting er
> at Flyve helikopterne - hvilket joystik skal jeg så give ham, for at det er
> optimalt?

Som de andre skriver, så er Logitechs rigtig fint.

Selv bruger jeg et MS Sidewinder FordeFeedback, og mit er ikke gået i
stykker - det virker som kram :)


> mvh
> brian

Lars B

Hagar (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 13-07-07 08:47

>
> Som de andre skriver, så er Logitechs rigtig fint.
>
> Selv bruger jeg et MS Sidewinder FordeFeedback, og mit er ikke gået i
> stykker - det virker som kram :)
>
>
>> mvh
>> brian
>
> Lars B

Der er dem der ikke kan slå et søm i en hunde høm høm, uden at ødelægge søm,
hammer og høm høm, og tillige få en blå negl

(Det var kun en joke Mads)

Hagar



Mads (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 13-07-07 09:14

On Fri, 13 Jul 2007 09:46:44 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>(Det var kun en joke Mads)

Sæføli

Men det var ikke min post du svarede på.

mvh Mads

Hagar (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 13-07-07 11:00

>
> Sæføli
>
> Men det var ikke min post du svarede på.
>
> mvh Mads

Nej, det opdagede jeg for sent

Hagar



Mads (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 13-07-07 09:13

On Fri, 13 Jul 2007 08:32:33 +0200, Lars Jensen <lars@zulfo.dk> wrote:

>Selv bruger jeg et MS Sidewinder FordeFeedback, og mit er ikke gået i
>stykker - det virker som kram :)

Så må jeg have været uheldig, for mit første FF stick var
et MS Sidewinder. Det holdt i 2 uger, hvorpå noget knækkede
imellem stick og base, så det blev helt slapt.
( og nej, jeg er ikke specielt stærk )

mvh Mads

Lars Jensen (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Lars Jensen


Dato : 13-07-07 09:46

Mads skrev:
> On Fri, 13 Jul 2007 08:32:33 +0200, Lars Jensen <lars@zulfo.dk> wrote:
>
>> Selv bruger jeg et MS Sidewinder FordeFeedback, og mit er ikke gået i
>> stykker - det virker som kram :)
>
> Så må jeg have været uheldig, for mit første FF stick var
> et MS Sidewinder. Det holdt i 2 uger, hvorpå noget knækkede
> imellem stick og base, så det blev helt slapt.
> ( og nej, jeg er ikke specielt stærk )

Okay - mit får godt nok nogle tæsk ind i mellem, og det har holdt fint...

Men siden BF2142, så bruger jeg ikke stick til at flyve.. flyver
generelt ikke meget i BF2142...

> mvh Mads

Lars B

Hagar (14-07-2007)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 14-07-07 21:43


Mads, jeg fornemmer du har føleren på en del inden for styring af
forskellige fartøjer i spil, har du prøvet et joypad, og er det noget værd
og noget at smide penge efter ?

Hagar



Mads (15-07-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 15-07-07 00:11

On Sat, 14 Jul 2007 22:43:13 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>
>Mads, jeg fornemmer du har føleren på en del inden for styring af
>forskellige fartøjer i spil, har du prøvet et joypad, og er det noget værd
>og noget at smide penge efter ?
>
>Hagar
>
Hej

Desværre, jeg har aldrig brugt et joypad.
( medmindre vi tæller det bip-spil med Donkey Kong med som
jeg legede med for 20+ år siden )

Jeg bruger kun tastatur, mus og joystick til de spil jeg spiller.
For nogen måneder siden prøvede jeg dog med et "Cyber Snipa Game Pad"
http://www.cybersnipa.com/eu/products/cyber_snipa_game_pad.php
men det var slet ikke mig. Det så da fedt ud på skrivebordet, men jeg
ku slet ikke vænne mig til at bruge det, så efter et par uger røg det
ind i skabet, hvor det nu samler støv.

Joypads bliver vist også brugt mere sammen med konsoller,
gør de ikke ? Der er vel egentlig heller ikke ret meget man kan
gøre med et joypad, som man ikke kan gøre med tastaturet,
i modsætning til mus og joysticks.

mvh Mads

Bjarne K. (16-07-2007)
Kommentar
Fra : Bjarne K.


Dato : 16-07-07 18:11


"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4699351c$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Mads, jeg fornemmer du har føleren på en del inden for styring af
> forskellige fartøjer i spil, har du prøvet et joypad, og er det noget værd
> og noget at smide penge efter ?
>
> Hagar

Jeg har et microsoft joypad, og har kun brugt det til Tomb Raider (1'eren
tror jeg det var) og til Hitman. Tror også det er godt til fo'bold spil.
Ved ikke lige hvad man kalder den styring der er i den type spil.

--




Briank (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Briank


Dato : 13-07-07 13:56

"Briank" <dont@spam.me> skrev i en meddelelse
news:4694f9a6$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej
>
> Hvis min søn er helt vild med at spille BF2 + BF2142 - hans favorit ting
> er at Flyve helikopterne - hvilket joystik skal jeg så give ham, for at
> det er optimalt?


Hej Drenge

1000 tak for svarerne - jeg købte 2 stk Logitech Extreme 3D Pro til 241 kr
pr stk

De bliver sat til i aften.....

Kan ikke vente til min 6 årige dreng kommer hjem og skal flyve med
kamphelikopteren i BF2142 - han styrer den for VILDT med mus - glæder mig
til at se hvad han kan gøre med et joystick

Hans stats :
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/PlayerSummary.aspx?Lang=us&SrchName=&Profiles=&PID=82053782

Ganske flot af en dreng der lige er fyldt 6 år (jeg spiller også lidt på
kontoen)

mvh
brian



Jesper Poulsen (13-07-2007)
Kommentar
Fra : Jesper Poulsen


Dato : 13-07-07 23:19

Briank wrote:
> Kan ikke vente til min 6 årige dreng kommer hjem og skal flyve med
> kamphelikopteren i BF2142 - han styrer den for VILDT med mus - glæder mig

Er BF 2142 det rette spil for en dreng på 6 år?


--
Mvh
Jesper Poulsen

Hagar (14-07-2007)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 14-07-07 03:09


Er BF 2142 det rette spil for en dreng på 6 år?

Det kommer vel mest an på forældrene, jeg kender flere der er både for og
imod.

Hagar


--
Mvh
Jesper Poulsen



Brian K (14-07-2007)
Kommentar
Fra : Brian K


Dato : 14-07-07 03:51

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46982ff6$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Er BF 2142 det rette spil for en dreng på 6 år?
>
> Det kommer vel mest an på forældrene, jeg kender flere der er både for og
> imod.
>

Hejsa

Nemlig.

Han får aldrig lov til at spille alene - og vi har 4 PC'ere - så det er tit
at der nærmest er kø for at komme til at spille (på regnvejrsdage, osv) -
stemningen er kanon - de hygger sig - deler viden - og vigtigst af alt, der
er aldrig nogen der skændes (for så bliver puterne slukket)



Brian K (14-07-2007)
Kommentar
Fra : Brian K


Dato : 14-07-07 03:50

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
news:4697fa70$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
Briank wrote:
> Kan ikke vente til min 6 årige dreng kommer hjem og skal flyve med
> kamphelikopteren i BF2142 - han styrer den for VILDT med mus - glæder mig

Er BF 2142 det rette spil for en dreng på 6 år?


Han har spillet det siden demoen kom for et år siden

Han startede med at spille BF2 for 1 1/2 år siden.

Det styrer han fint, han forstår at der er en spilleverden og en rigtig
verden - han er ikke voldelig, tværtimod - og han hygger sig gevaldigt når
han spiller



Dorthe Aagaard Niels~ (14-07-2007)
Kommentar
Fra : Dorthe Aagaard Niels~


Dato : 14-07-07 18:40

Briank skrev:
> Hej
>
> Hvis min søn er helt vild med at spille BF2 + BF2142 - hans favorit ting er
> at Flyve helikopterne - hvilket joystik skal jeg så give ham, for at det er
> optimalt?
>

Hejsa

Herhjemme har vi både haft logitech extreem 3D pro samt logitech freedom
2.4 cordless, begge begyndte efter et ½ års flittig brug at være skæve i
akserne. Derefter købte vi begge et saitek cyborg Evo, som slår
logitech's i flere lægder både i ergonomi, præsision samt hvad det kan
tåle. Selv efter et ½ år er de stadig stabile i akserne, samt man kan
justere det til at passe netop til sin egen hånd. Derudover er det
billiger end logitech's joysticks. Jeg ville klart anbefale saitek
cyborg evo, da jeg har hørt om flere med ustabile akser på logitech's
joystiks efter flittig brug incl. vi selv har oplevet det. Hvor saitek's
er meget mere stabil og kan tåle at få tæske uden nogen problemer.

Hygge

[C&B]AngelFire

Lars Jensen (15-07-2007)
Kommentar
Fra : Lars Jensen


Dato : 15-07-07 06:57

Dorthe Aagaard Nielsen skrev:
> Briank skrev:
>> Hej
>>
>> Hvis min søn er helt vild med at spille BF2 + BF2142 - hans favorit
>> ting er at Flyve helikopterne - hvilket joystik skal jeg så give ham,
>> for at det er optimalt?
>>
>
> Hejsa
>
> Herhjemme har vi både haft logitech extreem 3D pro samt logitech freedom
> 2.4 cordless, begge begyndte efter et ½ års flittig brug at være skæve i
> akserne. Derefter købte vi begge et saitek cyborg Evo, som slår
> logitech's i flere lægder både i ergonomi, præsision samt hvad det kan
> tåle. Selv efter et ½ år er de stadig stabile i akserne, samt man kan
> justere det til at passe netop til sin egen hånd. Derudover er det
> billiger end logitech's joysticks. Jeg ville klart anbefale saitek
> cyborg evo, da jeg har hørt om flere med ustabile akser på logitech's
> joystiks efter flittig brug incl. vi selv har oplevet det. Hvor saitek's
> er meget mere stabil og kan tåle at få tæske uden nogen problemer.

Hmmm, efter jeg skrev den anden dag, at Logitechs er fine, har min
kammerat, som flyver det han nu kan komme til i BF (WAIT IN LINE!)
faktisk oplevet at hans Logitech er blevet skæv i akserne - lige gyldigt
hvad han gøre, trækker det til højre, og det er som om sticket pludselig
"finder hvile" lidt skævt...

> Hygge
>
> [C&B]AngelFire

Lars B

Mads (15-07-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 15-07-07 12:08

On Sun, 15 Jul 2007 07:57:02 +0200, Lars Jensen <lars@zulfo.dk> wrote:


>Hmmm, efter jeg skrev den anden dag, at Logitechs er fine, har min
>kammerat, som flyver det han nu kan komme til i BF (WAIT IN LINE!)
>faktisk oplevet at hans Logitech er blevet skæv i akserne - lige gyldigt
>hvad han gøre, trækker det til højre, og det er som om sticket pludselig
> "finder hvile" lidt skævt...

Prøv lige at flytte det til en anden USB port.

Ja, det lyder uderligt, men jeg har oplevet at det kan
gøre en forskel. Mit eget Logitecg trækker til venstre
hvis det bliver sat i USB hubben i mit G15 tastatur, men
sidder det direkte i PC'en er der intet galt.

Jeg bruger mit joystick i 1 - 2 timer hver dag og jeg er
ikke ligefrem forsigtig med det. ( Man kan godt blive lidt
brutal midt i en luftduel når adrenalinen pumper )
Alligevel har det nu virker perfekt i snart 2 år.

mvh Mads

Claus Olsen (21-07-2007)
Kommentar
Fra : Claus Olsen


Dato : 21-07-07 20:55

> Ja, det lyder uderligt, men jeg har oplevet at det kan
> gøre en forskel. Mit eget Logitecg trækker til venstre
> hvis det bliver sat i USB hubben i mit G15 tastatur, men
> sidder det direkte i PC'en er der intet galt.
>
Ikke fordi at det har noget med tråden at gøre, men hvordan har du dit G15
sat til?
Jeg kan nemlig kun få mine USB porte til at virke hvis det er en enhed med
ekstern strømforsyning.
For alle andre ting jeg tilslutter får jeg af vide at der ikke er strøm nok
til enheden.
To af mine kammerater har samme problem, så det undrer mig lidt at det
virker for dig.

Mvh
Colzen



Hagar (21-07-2007)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 21-07-07 22:47


"Claus Olsen" <colzen@KOENcolzen.dk> skrev i en meddelelse
news:46a264a9$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>> Ja, det lyder uderligt, men jeg har oplevet at det kan
>> gøre en forskel. Mit eget Logitecg trækker til venstre
>> hvis det bliver sat i USB hubben i mit G15 tastatur, men
>> sidder det direkte i PC'en er der intet galt.
>>
> Ikke fordi at det har noget med tråden at gøre, men hvordan har du dit G15
> sat til?
> Jeg kan nemlig kun få mine USB porte til at virke hvis det er en enhed med
> ekstern strømforsyning.
> For alle andre ting jeg tilslutter får jeg af vide at der ikke er strøm
> nok til enheden.
> To af mine kammerater har samme problem, så det undrer mig lidt at det
> virker for dig.
>
> Mvh
> Colzen
>

Hvor stor er din strømforsyning ?

Hagar



Claus Olsen (22-07-2007)
Kommentar
Fra : Claus Olsen


Dato : 22-07-07 12:16

>>
>
> Hvor stor er din strømforsyning ?
>
> Hagar
Den er på 700w, men på min gmle pc med en psu på 480w virkede det heller
ikke. så jeg tror ikke at det har noget med forsyningens størrelse at gøre.

Mvh
Colzen



Hagar (22-07-2007)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 22-07-07 13:52

> Den er på 700w, men på min gmle pc med en psu på 480w virkede det heller
> ikke. så jeg tror ikke at det har noget med forsyningens størrelse at
> gøre.
>
> Mvh
> Colzen
>

Hvis den er på 700, så burde der ikke være problemer, med mindre det er dig
der driver barsebæk

Hagar



Claus Olsen (22-07-2007)
Kommentar
Fra : Claus Olsen


Dato : 22-07-07 18:37


>
> Hvis den er på 700, så burde der ikke være problemer, med mindre det er
> dig der driver barsebæk
>
> Hagar

Det er det ikke. Alt jeg driver med den psu er:
CPU
Bundkort
2 cd drev
2 harddiske
8800GTS grafikkort
2 kabinet blæsere

Så jo der burde være strøm nok.
Det gør forresten ingen forskel om lyset er tændt eller slukket i
tastaturet.

Mvh
Colzen



Hagar (23-07-2007)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 23-07-07 00:32

>
> Det er det ikke. Alt jeg driver med den psu er:
> CPU
> Bundkort
> 2 cd drev
> 2 harddiske
> 8800GTS grafikkort
> 2 kabinet blæsere
>
> Så jo der burde være strøm nok.
> Det gør forresten ingen forskel om lyset er tændt eller slukket i
> tastaturet.
>
> Mvh
> Colzen
>
>

Prøv en gang at installer driverne til dit bundkort igen, eller se om der er
nogle nye til dit bundkort.

Hagar



Claus Olsen (23-07-2007)
Kommentar
Fra : Claus Olsen


Dato : 23-07-07 08:35



> Prøv en gang at installer driverne til dit bundkort igen, eller se om der
> er nogle nye til dit bundkort.
>
> Hagar
Det hjalp desværre ikke noget

Colzen



Hagar (23-07-2007)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 23-07-07 10:05

> Det hjalp desværre ikke noget
>
> Colzen
>

Du er da også så vanskelig
Prøv at spørg i dk.edb.hardware, der er mange flere om at læse, og der er
måske nogle fantaster i mellem.

Hagar



Claus Olsen (23-07-2007)
Kommentar
Fra : Claus Olsen


Dato : 23-07-07 10:11


>
> Du er da også så vanskelig
> Prøv at spørg i dk.edb.hardware, der er mange flere om at læse, og der er
> måske nogle fantaster i mellem.
>
> Hagar
Det er såmænd ikke mig der er vanskelig men min maskine

Jeg prøver der. Tak for hjælpen.
Kan det egentlig godt passe at det kun er en USB 1.1 og ikke en 2.0 port?

See you on the battlefield

Colzen



Martin Hughes (23-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Hughes


Dato : 23-07-07 11:38


"Claus Olsen" <colzen@KOENcolzen.dk> wrote in message
news:46a4708f$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>
>>
>> Du er da også så vanskelig
>> Prøv at spørg i dk.edb.hardware, der er mange flere om at læse, og der er
>> måske nogle fantaster i mellem.
>>
>> Hagar
> Det er såmænd ikke mig der er vanskelig men min maskine
>
> Jeg prøver der. Tak for hjælpen.
> Kan det egentlig godt passe at det kun er en USB 1.1 og ikke en 2.0 port?
>
> See you on the battlefield
>
> Colzen

Hey Hagar hvilket bundkort har du? og hvilket styresystem kører du med?

Tjek evt. om der er konflikter med dit hardware om om alting ellers ser ud
som det skal under system indstillinger
med dine Universal Serial Bus Controllers.

Beskedem med at der ikke er strøm nok kommer oftest pga. af disse tre ting

Delen du prøver at tilslutte tager for meget power fra din USB bus
Hvis du har flere ting tilsluttet samme USB hub bruges der mere power en der
er tilgengelig.
Du har tilsluttet en selv powered hardware udstyr (som en printer eller
extern harddisk) og glemt
at sætte ledningen i stikkontakten.

Det lyder meget sandsynligt at du har USB 1.1 det kan ikke trække så meget
igennem!

Happy Gaming
Martin



Martin Hughes (23-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Hughes


Dato : 23-07-07 11:45

Martin skrev:
>
> Hey Hagar

sorry mener naturligvis Claus Olsen



Claus Olsen (23-07-2007)
Kommentar
Fra : Claus Olsen


Dato : 23-07-07 19:14

>
> Hey Hagar hvilket bundkort har du? og hvilket styresystem kører du med?
>
> Tjek evt. om der er konflikter med dit hardware om om alting ellers ser ud
> som det skal under system indstillinger
> med dine Universal Serial Bus Controllers.
>
Mit bundbræt er et GigaByte 965P-DS4 og mit styresystem er XP

Der er ingen konflikter med min hardware.

Colzen



Martin Hughes (24-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Hughes


Dato : 24-07-07 08:54


"Claus Olsen" <colzen@KOENcolzen.dk> wrote in message
news:46a4f000$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> >
>> Hey Hagar hvilket bundkort har du? og hvilket styresystem kører du med?
>>
>> Tjek evt. om der er konflikter med dit hardware om om alting ellers ser
>> ud som det skal under system indstillinger
>> med dine Universal Serial Bus Controllers.
>>
> Mit bundbræt er et GigaByte 965P-DS4 og mit styresystem er XP
>
> Der er ingen konflikter med min hardware.
>
> Colzen

Fedt bundkort du har, jeg har lige samlet en Computer for en og har valgt
965P-DS3 til ham,
nå men jeg kan oplyse at det er en 2xUSB 1.1 hub der sidder i dit G15.
Jeg har PT et Dell tastatur også med 2xUSB 1.1 hub og det kører fint mok med
mit Logitech
cordless rumblepack 2 joypad, men har også oplevet at de 2 usb porte ikke
tager hvad som helst, så
jeg går udfra det intet har med resten at gører.. USB 2 er bare bedere at
bruge. ,o)

Happy Gaming

Martin



Mads (24-07-2007)
Kommentar
Fra : Mads


Dato : 24-07-07 21:11

On Sat, 21 Jul 2007 21:55:21 +0200, "Claus Olsen"
<colzen@KOENcolzen.dk> wrote:

>Ikke fordi at det har noget med tråden at gøre, men hvordan har du dit G15
>sat til?
>Jeg kan nemlig kun få mine USB porte til at virke hvis det er en enhed med
>ekstern strømforsyning.
>For alle andre ting jeg tilslutter får jeg af vide at der ikke er strøm nok
>til enheden.
>To af mine kammerater har samme problem, så det undrer mig lidt at det
>virker for dig.


Det er såmænd bare smækket i en af de to øverste USB stik i
mit Asus P5K bundbrædt.
I min forrige maskine med et Asus A8N sad det samme sted.

Nu ved jeg jo ikke hvilke enheder du har prøvet at sætte til.
Her har jeg brugt det til et andet tastatur, mus og joystick.
Også en enkelt gang til en 1 GB memory stick, men det
er jo kun USB 1, så det var langsomt.

Har aldrig haft problemer med strømmen til enhederne.

mvh Mads

Bjarne K. (25-07-2007)
Kommentar
Fra : Bjarne K.


Dato : 25-07-07 07:47

"Claus Olsen" <colzen@KOENcolzen.dk> wrote in message
news:46a264a9$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> Ikke fordi at det har noget med tråden at gøre, men hvordan har du dit G15
> sat til?
> Jeg kan nemlig kun få mine USB porte til at virke hvis det er en enhed med
> ekstern strømforsyning.
> For alle andre ting jeg tilslutter får jeg af vide at der ikke er strøm
> nok til enheden.
> To af mine kammerater har samme problem, så det undrer mig lidt at det
> virker for dig.
>
> Mvh
> Colzen

Har set at man kan få et USB kabel med ekstern powersupply. Ved ikke om den
kan hjælpe med dit keyboard problem. Check her

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2039713

Der er faktisk to kabler: varenumre 2039713 og 2039765. Kan ikke lige se
forskellen, men check selv hos forhandleren.

Man skal så selv have et ac/dc adapter på 12v ser det ud til. (troede
egentlig kun at usb var 5 v)

--

Med venlig hilsen

Bjarne K.



Jakob (15-07-2007)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 15-07-07 17:00

In article <4699b72e$0$4157$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, lars@zulfo.dk
says...
> Hmmm, efter jeg skrev den anden dag, at Logitechs er fine, har min
> kammerat, som flyver det han nu kan komme til i BF (WAIT IN LINE!)
> faktisk oplevet at hans Logitech er blevet skæv i akserne - lige gyldigt
> hvad han gøre, trækker det til højre, og det er som om sticket pludselig

Har oplevet præcis det med et logitech. Det er ubrugeligt af den grund,
og det har sandt for dyden ikke været brugt meget.

Venlig hilsen

Jakob

Jan (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 01-08-07 14:38


"Jakob" <nono@ni.invalid> skrev i en meddelelse
news:MPG.21046303f7deffcd9897b1@news.sunsite.dk...
In article <4699b72e$0$4157$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, lars@zulfo.dk
says...
> Hmmm, efter jeg skrev den anden dag, at Logitechs er fine, har min
> kammerat, som flyver det han nu kan komme til i BF (WAIT IN LINE!)
> faktisk oplevet at hans Logitech er blevet skæv i akserne - lige gyldigt
> hvad han gøre, trækker det til højre, og det er som om sticket pludselig

Har oplevet præcis det med et logitech. Det er ubrugeligt af den grund,
og det har sandt for dyden ikke været brugt meget.

Venlig hilsen

Jakob

Har prøvet det samme men fandt ud af at vist man sletter i Logitech mappen i
programmer og installere igen , så skulle det virke, det er kun vist jeg har
skiftet med usb portene at det sker
mvh
Jan



Cag \(2730\) (15-07-2007)
Kommentar
Fra : Cag \(2730\)


Dato : 15-07-07 10:18

Hej d.s.c

med henblik på alle jeres pros & cons... er der (vist nok) ingen af Jer som
har nævnt Zboard som en mulighed.

Jeg har selv et usb- Zboard,
http://www.ideazon.com/europe/
hvor man kan skifte keyboard-layout alt fter hvilket spil man nu lyster,
(mainstream games)
http://www.ideazon.com/europe/products/keysets.asp
ellers har de også deres dedikerede gaming board Merc Gaming keyboard
http://www.ideazon.com/europe/products/mercgamingkeyboard.asp

Synes bare jeg ville nævne det 8)

/Cag

Briank wrote:
> Hej
>
> Hvis min søn er helt vild med at spille BF2 + BF2142 - hans favorit
> ting er at Flyve helikopterne - hvilket joystik skal jeg så give ham,
> for at det er optimalt?
>
> mvh
> brian



Lars Jensen (15-07-2007)
Kommentar
Fra : Lars Jensen


Dato : 15-07-07 10:45

Cag (2730) skrev:
> Hej d.s.c
>
> med henblik på alle jeres pros & cons... er der (vist nok) ingen af Jer som
> har nævnt Zboard som en mulighed.

Nu var det et Joystick der blev spurgt til - altså til at flyve med.

Jeg anvender selv Zboard med BF2 layout, men jeg ville nødigt flyve
seriøst med det :)

> /Cag

Lars B

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste