1. Sniper elite
Fra : Gitte & Kent

Dato : 09-07-07 12:28

Hej.
Er lige begyndt at spille sniper elite,
men der er bare lige det problem, at spillet
en gang i mellem lukker min pc ned,
den er sat til 16:9 - 1360*728 i spillet.
Min pc har følgende.
Pentium 4 - 3,2 GHz - sapphire Radeon x1600 pro -
1 GB ram.
Nogen der ved hvad problemet er.
På forhånd - takker
Mvh Kent Pedersen

Fra : Hagar

Dato : 09-07-07 14:21

"Gitte & Kent" <pedersen_FJERN_@webersvej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den er sat til 16:9 - 1360*728 i spillet.
> Min pc har følgende.
> Pentium 4 - 3,2 GHz - sapphire Radeon x1600 pro -

Jeg ved ikke hvad der kan være galt som sådan, men jeg tror ikke at det e
spillet. Jeg har selv "lige" købt og gennemført det uden de samme problemer
som du har. Jeg tvivler også på det er den opløsning du bruger der er
problemet, så mon ikke der er noget på din maskine der ikke skal være der ?
Prøv at hent programmet SuperAntiSpyware http://www.superantispyware.com/
og eller SpyBot http://www.safer-networking.org/dk/index.html og kør dem, de
kan muligvis finde noget.
Min maskine er svagere end hvad din er, jeg har så bare 1Gb RAM mere end
dig, men det skulle ikke spille ind, for det er jo ikke lige et kævende spil
vi har.
Går Spillet ned med det samme, eller kan du spille i noget tid før det sker
?
Hvis det er et driver problem, så hent nogle her
http://www.ngohq.com/home.php?page=files&go=cat&dwn_cat_id=14&go=giveme&dwn_id=446
det er nogle modificerede ATI drivere der hiver det bedste ud af dit
grafikkort uden at det bliver OC.

Hagar

Fra : Gitte & Kent

Dato : 09-07-07 17:24

> [...]
> spil vi har.
> Går Spillet ned med det samme, eller kan du spille i noget tid før det

Det går ikke ned med det samme , men det sker især når der sker mange
grafiske ting på én gang.
Det er heller ikke samme sted det sker, så efterhånden kommer jeg lidt
længere, for hver gang.
Og så er det det eneste spil der gør sådan , ikke de andre jeg spiller.
Jeg vil prøve at køre de programmer du foreslår , så må jeg se om det
hjælper.
Mvh Kent

Fra : HBB

Dato : 10-07-07 12:48

Jeg havde samme problem indtil jeg kørte dxdiagnose
i start - - kør - - åbn-----skrives:
dxdiag og tryk enter
under fanebladet lyd sættes hardware accellerationen til laveste niveau
spil og gennemfør spillet og lav så ændringen om til højeste
det hjalp hos mig
vh
Henrik

Fra : kent

Dato : 10-07-07 16:48

"HBB" <hberggreenFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> under fanebladet lyd sættes hardware accellerationen til laveste niveau
> spil og gennemfør spillet og lav så ændringen om til højeste

Hejsa.
Det hjalp - nu har jeg spillet ca 1 time uden computeren slukkede.

Tusind tak for hjælpen

Mvh Kent Pedersen

Fra : HBB

Dato : 10-07-07 16:51

"kent" <kent(fjerndette)@(ogdette)webersvej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hejsa.
> Det hjalp - nu har jeg spillet ca 1 time uden computeren slukkede.

Det var da så lidt
synd det tilter sådan - det er ellers et fedt spil
VH
Henrik

Fra : kent

Dato : 10-07-07 18:50

> Det var da så lidt
> synd det tilter sådan - det er ellers et fedt spil
> VH
> Henrik
Jeps - især når det køre
Mvh Kent