BF2 Stat
Fra : Hagar

Dato : 28-06-07 18:02

Hej

Det ser ud til at det ikke er alle servere der er ramt af det her STAT
halløj, jeg har været på en server her i eftermiddag, og der fik jeg både
ribbons, points og andet, for at teste om det nu var i orden over det hele,
så prøvede jeg TV2 og Jolt, der virker det ikke. Findes der mon en liste
over de servere der har fået fikset dette problem ?

Hagar

Fra : Bo Hellum

Dato : 29-06-07 06:11

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele, så prøvede jeg TV2 og Jolt, der virker det ikke. Findes der mon en
> liste over de servere der har fået fikset dette problem ?

Du kan roligt spille løs også på de servere der umiddelbart ikke opdatere
stats, i hvertfald iflg EA. De har fundet problemet, og inden for et par
dage så skulle alle ens stats blive opdateret, også dem som man "tjente" for
en uge siden.

We have identified the issue causing the recent stats issue that has
affected a lot of Battlefield 2 players. Our planned fix will ensure that
your current and ongoing stats are recorded. In the meantime, we are going
to start seeing the stats being processed from the time of the outage. When
this happens, over the course of a few days, you may see little to no
relevant updates to your stats. This is not because any stats are lost or
broken, and you should see normal processing continue once everyone's stats
finish processing from that time and the stats are caught up.

Bo

Fra : Hagar

Dato : 07-07-07 08:07

> [...]
> broken, and you should see normal processing continue once everyone's
> stats finish processing from that time and the stats are caught up.

Nu er der gået nogle dage siden mit første indlæg i denne tråd, men jeg får
ikke det der ligner, andet end mine point. I aftes spillede jeg på Tampa, og
her fik jeg hele 7 awards, men ikke én er at finde, hverken inde i selve
spillet eller på bf2s.com's hjemmeside.
Jeg undres bare over at der er nogle ganske få servere der vitterligt kan
levere det hele, mens andre store udbydere, som TV2, Jolt og andre, de har
ikke mulighederne, og ydermere undre det mig, at der hvor man får sine ting
som man skal, der er der ikke ret mange inde at spille.

Hagar