Guild Wars, hvilken version?
Fra : Johs

Dato : 27-06-07 23:11

På Guild Wars hjemmesiden kan man downloade en klient hvor man kan starte på
Guild Wars NightFall hvis man har en account.

Hvis man køber Guild Wars Prophecies i en butik i stedet starter man så det
samme sted som hvis man anvender klienten?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-06-07 23:35

On Thu, 28 Jun 2007 00:10:40 +0200, Johs wrote:

> Hvis man køber Guild Wars Prophecies i en butik i stedet starter man så det
> samme sted som hvis man anvender klienten?

Jeg har selv alle campaigns og jeg har mistet de originale CDer. Hver gang
jeg downloader klienten finder den selv ud af at min konto har alle
campaigns og downloader det jeg skal bruge. Når jeg så starter spillet med
en char downloader den helt automatisk det jeg skal bruge.

Fra : Johs

Dato : 28-06-07 10:59

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> campaigns og downloader det jeg skal bruge. Når jeg så starter spillet med
> en char downloader den helt automatisk det jeg skal bruge.

Men det frøste prophecies skulle ikke kræve så meget af ens computer, når
man logger ind med en account tilhørende prophecies kan man så mærker at det
ikke er så tungt?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 29-06-07 05:55

Johs <sdfsf@asd.com> declared in:
f5un91$34c$1@news.net.uni-c.dk :

> [...]
>
> Hvis man køber Guild Wars Prophecies i en butik i stedet starter man
> så det samme sted som hvis man anvender klienten?

Nej.

Hvis du kun har én campaign installeret (Prophesies, Factions eller
NightFall), så kan du kun starte i startområdet for dén campaign.

Hvis du har 2 campaigns installeret, skal du vælge hvilken campaign
du vil spille, og din figur vil da starte i startområdet for dén
campaign.

Starter du en Prophesies Campaign figur vil denne firgur ikke kunne
besøge områderne fra andre campaigns. De kan ikke bevæge sig "opad"
i campaigns, kun nedad. En NightFall figur kan således besøge områder
fra Prophesies kampagnen.

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Johs

Dato : 29-06-07 16:05

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> besøge områderne fra andre campaigns. De kan ikke bevæge sig "opad"
> i campaigns, kun nedad. En NightFall figur kan således besøge områder

Men er der forskel på graffikken?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 30-06-07 05:38

Johs <sdfsf@asd.com> declared in:
f6373e$lge$1@news.net.uni-c.dk :
> "Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en
> meddelelse news:00834c1c$0$21205$c3e8da3@news.astraweb.com...

> Men er der forskel på graffikken?

Ja, men det er kun tydeligt i figurernes udseende, hvor de er blevet
mere en tand mere detaljerede efterhånden. Flottere.

Og så selvfølgelig i scenariernes stil...

Prophesies: Middelalderlig fantasy stil
Factions: Østerlandsk/japansk stilart
Nightfall: Afrikansk stilart

Fra : PerX ...

Dato : 01-07-07 15:51

In article <4685de28$0$26266$c3e8da3@news.astraweb.com>,
pilgaard@tele2adsl.dk.dk says...
> Johs <sdfsf@asd.com> declared in:
> f6373e$lge$1@news.net.uni-c.dk :

> Ja, men det er kun tydeligt i figurernes udseende, hvor de er blevet
> mere en tand mere detaljerede efterhånden. Flottere.

Han tænker nok nærmere på om det kræver mere af computeren.
Og mere detaljerede lyder som flere polygoner, dvs stærkere grafikort og
computer.

Fra : Blur

Dato : 09-07-07 14:44

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in message:

> [...]
> besøge områderne fra andre campaigns. De kan ikke bevæge sig "opad"
> i campaigns, kun nedad. En NightFall figur kan således besøge områder

Hvis du har 2 eller 3 chapters (Campaigns), kunne du godt koble dem sammen.
Enhver figur fra hvilken som helst chapter KAN GODT "rejse" fra og til alle
områderne af hvilken som helst chapter og der kræver dog, at man SKAL udføre
nogle quests for at kunne det.

Mvh,
Blur
Mit In-game navn er Love Sixty Nine hvis nogen har brug for at vide mere. ^^