BF2, ping og Boomtown
Fra : Peter Schrøder

Dato : 27-06-07 17:04

Jeg er først lige begyndt at spille BF2 online.
Jeg har oprettet en basiskonto hos Boomtown, fordi jeg læste et sted
at Boomtowns servere var at foretrække frem for de, man f.eks. møder
i Gamespy...
Serverne viser omkring 35 i ping i BF2.
I går blev jeg så næsten kick'et fordi mit ping var for højt (av. 209)?
Er det Boomtown klienten der giver så meget lag?
Og hvad skulle egentlig forhindre mig i at spillle på en Boomtown server
uden klienten slået til?
Jeg har aldrig haft så høj en ping før, bortset fra når jeg spiller
på en server i Langbortistan.

Peter Schrøder

Fra : Bjarne K.

Dato : 27-06-07 18:43

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden klienten slået til?
> Jeg har aldrig haft så høj en ping før, bortset fra når jeg spiller

Du kan godt spille uden at have klienten startet. Hvis man er city member
skal man have været logget på indenfor et døgn, enten med klienten eller på
deres hjemmeside, for at kunne gøre krav på et at de reserverede slots. Tror
dog ikke, der er reserverede slots til Basic Medlemmer, så du behøver vist
slet ikke at have være logget på.

Hvis du vil være helt sikker på hvordan det hænger sammen, bør du nok stille
spørgsmålet hos boom.net i deres forum for BF2

Jeg tvivler forøvrigt på at det er klienten der giver dig den høje ping,
med mindre selvfølgelig at du er ved at downloade filer med den.

Check eventuelt din internet hastighed med her http://speedtest.net (vælg
cph serveren)

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 27-06-07 19:59

> [...]
>

> Jeg tvivler forøvrigt på at det er klienten der giver dig den høje ping,
> med mindre selvfølgelig at du er ved at downloade filer med den.

Når jeg prøver dit link, jeg har tdc, så får jeg bedre resultater til London
end til kbh

Hagar

Fra : Bufferzz

Dato : 27-06-07 21:33

> Når jeg prøver dit link, jeg har tdc, så får jeg bedre resultater til
> London
> end til kbh

Samme her

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-06-07 07:58

"Bjarne K." <ej@neit.nej> wrote in message

> [...]
>
> Hvis du vil være helt sikker på hvordan det hænger sammen, bør du nok
> stille spørgsmålet hos boom.net i deres forum for BF2

Den rigtige url er
http://bf1942.boomtown.net/da_dk/forum/viewforum.php?id=85

Bjarne K.