commodore 64 spil ???
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 20:47

Hvor kan jeg finde commodore 64 spil og en afvikler så det kan spille på pc

har i nogle links til det hele eller hvordan gøre .. og gernelidt links til
de gode gamle spil .. bubblebobble 1942, ghostn goblin - bomb jack osv

mvh

michael

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-06-07 21:04

http://www.computerbrains.com/ccs64/

> har i nogle links til det hele eller hvordan gøre .. og gernelidt links til
> de gode gamle spil .. bubblebobble 1942, ghostn goblin - bomb jack osv

Der er link, på den ovenstående side...

> mvh
>
> michael

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 22:15

Lars Jensen skrev:

> http://www.computerbrains.com/ccs64/

> Der er link, på den ovenstående side...

> Lars B

Ellers har jeg vidst en bunke et sted.

Steinbjørn

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-07 15:21

er det noget du kan sende på mail eller lign . ?

""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:467c3c3d$0$7234$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-07 19:48

Michael skrev:
> er det noget du kan sende på mail eller lign . ?

Naah. Der er vidst et par CD'er. Sikkert med gengangere, men der ialt
omkring 1 gb data.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-07 20:02

damn ok ..
""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:467ebcb0$0$2457$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Kim2000

Dato : 24-06-07 21:28

"Michael" <michaelavvs.dk> skrev i en meddelelse
> damn ok ..

Halvdelen af fornøjelsen er nu også at finde dem, for oftest bliver man lidt
skuffet over gensynet

Fra : Kim2000

Dato : 22-06-07 22:25

> [...]
> til de gode gamle spil .. bubblebobble 1942, ghostn goblin - bomb jack osv

Brug google. Du skal lede efter CCS64 og derefter er det sådan set bare at
søge efter navnet på det spil du vil have. www.c64.com er et godt sted at
starte.
mvh
Kim

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 22-06-07 23:07

> har i nogle links til det hele eller hvordan gøre .. og gernelidt links
> til de gode gamle spil .. bubblebobble 1942, ghostn goblin - bomb jack osv

Ellers skulle du prøve MAME... en sim. af alle de gode gl. arcade spil. Der
findes et hav af dem. også BB, 1942 osv. Det er virkelig godt!

Mvh

Jasper

Fra : KillerAdmin

Dato : 23-06-07 19:33

"Michael" <michaelavvs.dk> wrote in message
> [...]
> til de gode gamle spil .. bubblebobble 1942, ghostn goblin - bomb jack osv

http://www.c64.com/

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Brian Lund

Dato : 24-06-07 03:53

> [...]
til
> de gode gamle spil .. bubblebobble 1942, ghostn goblin - bomb jack osv

Ang. emulator bruger jeg selv, og kan kun anbefale, WinVICE:
http://www.viceteam.org/

Nemt, brugervenligt, og meget stabil og kompatibel.

Brian