[VB6] Access Tabeller
Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 07-07-01 20:16

Hej NG

Jeg er ved at lave en appl i VB der selv opretter tabeller i en access
database.

Jeg benytter ADO:

Sql = "CREATE TABEL XXXXX (T1 TEXT)" osv.

Typen TEXT siger sig selv, men jeg har problemer med alle de andre typer
såsom Heltal, Byte osv - hvor finder jeg information....

Johnny

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 08-07-01 09:04

Johnny Emde Jensen <emde@emde.dk> wrote in message
> [...]
>
> Typen TEXT siger sig selv, men jeg har problemer med alle de andre typer
> såsom Heltal, Byte osv - hvor finder jeg information....

Hej Johnny

Du kan prøve med nogle af de følgende tyåer:
DATETIME, INTEGER, BOOLEAN, BYTE, CURRENCY,
DOUBLE, LONG, LONGTEXT.

Disse er taget fra Access 97, men de fleste af dem burde kunne bruges.

--
Mvh.
Mikkel Bundgaard