sang med LOC
Fra : MariaH

Dato : 30-07-07 08:59

En ven vil gerne have min hjælp, men jeg kunne desværre ikke hjælpe ham, er
der nogen her som kan hjælpe?

Hvad er det nu sangen hedder hvor LOC siger noget i retning af: "Ik så meget
fucking pis heromkring"
--
Maria

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 30-07-07 11:08

MariaH wrote:
> En ven vil gerne have min hjælp, men jeg kunne desværre ikke
> hjælpe ham, er der nogen her som kan hjælpe?
>
> Hvad er det nu sangen hedder hvor LOC siger noget i retning
> af: "Ik så meget fucking pis heromkring"

Det er "læg' den hater ned" feat. Johnson og Uzu så vidt jeg husker...

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Thomas

Dato : 31-07-07 17:16

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse
> MariaH wrote:
>
> Det er "læg' den hater ned" feat. Johnson og Uzu så vidt jeg husker...

Han hedder nu Uso (eller U$O) - Men ellers er det ganske rigtigt.
Nummeret findes i øvrigt på L.O.C's plade 'Cassiopeia'.

Mvh. Thomas

Fra : Ralph

Dato : 31-07-07 18:18

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Han hedder nu Uso (eller U$O) - Men ellers er det ganske rigtigt.
> Nummeret findes i øvrigt på L.O.C's plade 'Cassiopeia'.

JEG synes det er lidt sjovt når P3-værter omtaler nummeret udført af USO og
hans Bangers, JEG synes LOC er mest kendt, dernæst Johnson og til sidst USO,
er det bare mig?

--
Ralph

Fra : Maria

Dato : 01-08-07 21:35

> Det er "læg' den hater ned" feat. Johnson og Uzu så vidt jeg husker...

Kan man finde teksten nogen steder? - Jeg har nemlig en ven, som synes
personalet på arbejdet skal have den, Og jeg har lidt svært ved at høre hvad
de siger/synger...
--
Maria

Fra : Peter Westh

Dato : 01-08-07 21:52

"Maria" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man finde teksten nogen steder? - Jeg har nemlig en ven, som synes
> personalet på arbejdet skal have den, Og jeg har lidt svært ved at høre
> hvad de siger/synger...

http://www.seeklyrics.com/lyrics/L-o-c/L%E6g-Den-Hater-Ned.html

/P