Tears of a clown og In-a-gadda-da-vida
Fra : Anders H

Dato : 20-07-07 15:14

Er der mon nogen, der har haft held eller prøvet på at finde disse 2 numre?
Tears of a Clown og In-a-gadda-da-vida. (Sidste med Iron Butterfly)
1000 år siden jeg har hørt Tears of a clown.
Den er fra ca 1968, tror jeg. Jeg kan ikke huske med hvem.
Tak og venlig hilsen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 20-07-07 15:22

Anders H skrev:

> Er der mon nogen, der har haft held eller prøvet på at finde disse 2
> numre? Tears of a Clown og In-a-gadda-da-vida. (Sidste med Iron
> Butterfly).

Her er noget af Ron Bushy's berømte trommesolo fra det 17-18
minutter lange titelnummer: "In-a-gadda-da-vida"
http://youtube.com/watch?v=Xs7D-w06iwc

--
Herluf :·)

Fra : Anders H

Dato : 20-07-07 15:34

> Her er noget af Ron Bushy's berømte trommesolo fra det 17-18
> minutter lange titelnummer: "In-a-gadda-da-vida"
> [...]
Fedt! Tak for det!

Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 20-07-07 15:38

> Her er noget af Ron Bushy's berømte trommesolo fra det 17-18
> minutter lange titelnummer: "In-a-gadda-da-vida"
> http://youtube.com/watch?v=Xs7D-w06iwc

Og starten her

http://www.youtube.com/watch?v=gdFWa_OgciI

VH
/Carsten

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-07-07 16:19

On Fri, 20 Jul 2007 16:14:24 +0200, "Anders H" <Ho@H> wrote:

>Er der mon nogen, der har haft held eller prøvet på at finde disse 2 numre?
>Tears of a Clown

Der er mange indspillinger, kig her
http://www.youtube.com/results?search_query=Tears+of+a+Clown

Forslag til nogle af dem det kan være:
Dave Wakeling of The English Beat - "Tears Of A Clown"
http://www.youtube.com/watch?v=f0zBXpWMJOY
Smokey Robinson And The Miracles - "Tears Of A Clown"
http://www.youtube.com/watch?v=E2E_RSJAhYU
U.D.O - "Tears Of A Clown"
http://www.youtube.com/watch?v=8WFeQxLFrM8

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 20-07-07 17:51

"Anders H" <Ho@H> skrev i en meddelelse
> Er der mon nogen, der har haft held eller prøvet på at finde disse 2
> numre?
> Tears of a Clown og In-a-gadda-da-vida. (Sidste med Iron Butterfly)

Se tidligere indlæg, men nu kom jeg jo til at tænke på det gamle Kinks
nummer
Death of a Clown
Nyd det her
http://www.youtube.com/watch?v=HCnh9omvd_c

VH
/Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 19:02

Anders H wrote:
> [...]
> Butterfly) 1000 år siden jeg har hørt Tears of a clown.
> Den er fra ca 1968, tror jeg. Jeg kan ikke huske med hvem.

Kan du ikke bare optage den herfra?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : iSteen

Dato : 21-07-07 19:54

On 20 Jul., 16:14, "Anders H" <Ho@H> wrote
> In-a-gadda-da-vida. (Sidste med Iron Butterfly)

Jeg husker udgaven med Slayer som en rigtig god hyldest til
originalen.
Der er godtnok knald på