Dagens år 1960
Fra : Michael Lund

Dato : 16-07-07 23:32

Lad mig se hvad I kan grave op fra mit fødselsår 1960.

Jeg fandt Roy Orbison - only the lonely
http://www.youtube.com/watch?v=YFxbIYF6cmw

Shadows - Apache http://www.youtube.com/watch?v=tFwVSYQ3GUQ

og Jørgen Ingmanns version som hittede mere i USA end Shadows
http://www.youtube.com/watch?v=ykQArdbzs9g

The Ventures - Walk don't run http://www.youtube.com/watch?v=6Wjzom-WNXE

Mic.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 16-07-07 23:46

Michael Lund wrote:

> og Jørgen Ingmanns version som hittede mere i USA end Shadows
> http://www.youtube.com/watch?v=ykQArdbzs9g

var det ikke Jørgen Ingmann der skrev den?

--
mvh
Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:

Fra : Michael Lund

Dato : 17-07-07 05:34

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> var det ikke Jørgen Ingmann der skrev den?

Desværre nej - det var en Jerry Lordan
http://en.wikipedia.org/wiki/Apache_(single)

Mic.

Fra : Carsten Dettmaring

Dato : 17-07-07 07:40

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Lad mig se hvad I kan grave op fra mit fødselsår 1960.

Uh ha da, jeg var kun 8 år, men det er faktisk sjovt at grave lidt i tiden.
Ud over de foreslåede kan jeg bidrage med denne ( husker i øvrigt udmærket
Apache)

Johnny Horton: "Sink the Bismarck" fra dette år
http://www.youtube.com/watch?v=BWbR7IEtguA

VH
/Carsten

Fra : Peter Westh

Dato : 17-07-07 08:31

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Lad mig se hvad I kan grave op fra mit fødselsår 1960.

Nu var jeg minus otte dengang, men det var det år Chubby Checker fik alle
til at danse Twist:
http://www.youtube.com/watch?v=OvvUKFCIVOg

/P

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-07 21:35

On Tue, 17 Jul 2007 00:31:49 +0200, "Michael Lund" <miclu@mail.dk>
wrote:

>Lad mig se hvad I kan grave op fra mit fødselsår 1960.

Brenda Lee, med "Sweet Nothin's":
http://youtube.com/watch?v=6VwKyeYCAqE

Roy Orbison med "Only The Lonley"
http://youtube.com/watch?v=EwKuCPWao8g

Sidst men ikke mindst, den uforlignelige "Georgia On My Mind", med Ray
Charles:
http://youtube.com/watch?v=Thls_tMuFkc
Det nummer får hårene til at stritte på armene hver gang jeg hører det
:)

Ellers indeholdt hitlisterne i 1960 en hulens masse sødsuppe, som jeg
vil forbigå i tavshed

/Alex

Fra : Michael Lund

Dato : 17-07-07 22:38

Stafetten går til Carsten Dettmaring for - med musikken til den spændende
historie om Bismarck - at kæde det foregående år 1941 sammen med mit 1960.

1941 Alex Linaa
1958 Michael Meidahl Jensen
1959
1960 Michael lund