En fed gruppe
Fra : Erling Jensen

Dato : 15-07-07 18:26

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-07-07 18:20

"Erling Jensen" <erling.jensen.nospam@transport.dk> skrev i en meddelelse
news:469a588a$0$7606$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Kentucky Headhunters
> http://www.youtube.com/watch?v=R5ywCcN5vY0
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NkSQnEx9dHk
>
> synes jeg altså
Hvis man ikke har noget godt at sig, skal man som regel holde sin kæft. Jeg
vil nu alligevel sige at Country er lækkert når og kun når, man drøner rundt
i en lejet mustang i USA

Hov jeg hørte da et godt nummer i radioen forleden med en gruppe der hedder
Davenport. Hov jeg har da vist også en LP med Georgia Satellites (måske ikke
helt Country, men det lugter)

Bjarne K.

Fra : Erling Jensen

Dato : 16-07-07 20:46

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse

> [...]
> hedder Davenport. Hov jeg har da vist også en LP med Georgia Satellites
> (måske ikke helt Country, men det lugter)

næ det er nu mere sydstatsrock, men både Georgia Satellits, Davenport,
kentucky headhunters, the tractors, Lynard Skynyrd og mange mange flere har
det med at blande country, rock og boogiewoogie og det syntes jeg nu er helt
fedt og hvem kan ikke huske hittet med Dan Baird : I love you period ( Dan
Baird kom forøvrigt også fra Georgia Satellites).
Men jeg stiller nu spørgsmålstegn til dem som siger at de ikke kan lide
Country musik, der er altid et nummer i en eller anden genre man kan lide,
og jeg hører nu alt både classics, rock og country

Erling

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-07-07 22:47

> [...]
> Country musik, der er altid et nummer i en eller anden genre man kan lide,
> og jeg hører nu alt både classics, rock og country

Klart. Country er ok.. Det er næsten som med Jonny Reimer, alle folk hader
ham, lige indtil en lørdag aften, hvor han spiller/synger bukserne af folk,
i en af de der tv koncerter. (eller er det kun mig) ??

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 00:37

Bjarne K. wrote:
> [...]
> hader ham, lige indtil en lørdag aften, hvor han spiller/synger
> bukserne af folk, i en af de der tv koncerter. (eller er det kun mig)

Han synger sgu ikke bukserne af mig! Føj da. Jeg synes alle dage han har
været et fjols.
Jeg får svært ved at sove i nat med det billede siddende bagerst i knolden,
at han synger bukserne af dig. Pøj pøj og håber du har nok køkkenrulle!

/steen

Fra : Bjarne K.

Dato : 21-07-07 02:22

"Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg får svært ved at sove i nat med det billede siddende bagerst i
> knolden, at han synger bukserne af dig. Pøj pøj og håber du har nok

Siger vist mere om dine inderste tanker, end mine. Latent.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 21-07-07 08:21

"Steen F." <steenSNABELAsteenmartin.dk> wrote in message

> Han synger sgu ikke bukserne af mig! Føj da. Jeg synes alle dage han har
> været et fjols.

Jeg synes nu han lader til at være en meget sympatisk fyr, og ingen tvivl om
at han har slidt for sin success.

Men mine bukser bevæger sig nu heller ingen steder, faktisk ville jeg nok
foretrække kinesisk vandtortur frem for en Party-aften.

Ole Thomsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 21-07-07 10:09

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men mine bukser bevæger sig nu heller ingen steder, faktisk ville jeg nok
> foretrække kinesisk vandtortur frem for en Party-aften.

Jeg synes nu heller ikke særligt meget om hans musik. Det jeg forsøgte at
sige, var at jeg synes det er impornerende, hvordan han tilsyndeladende
evner at få ung som gammel til at synge med på sange, de normalt ville have
rynket på næsen af.

..--

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 22:54

On Mon, 16 Jul 2007 21:45:44 +0200, "Erling Jensen"
<erling.jensen.nospam@transport.dk> wrote:

>Men jeg stiller nu spørgsmålstegn til dem som siger at de ikke kan lide
>Country musik, der er altid et nummer i en eller anden genre man kan lide,
>og jeg hører nu alt både classics, rock og country

Over for dem skal du bare nævne "Eagles", det plejer at få
countrymusik til at fremstå i et helt anderledes lys ;)

/Alex