5595 Magic Electronic Body Electric
Fra : Hauge

Dato : 14-07-07 16:37

Hejsa

Jeg lede med lys og lygte efter "5595 Magic Electronic Body Electric", jeg
har haft den på 7" single engang, men har den desværre ikke mere.. Snøft..
Er der nogen der kan sige mig om den er udgivet på CD eller lign? Eller
selvfølgelig har den liggende på lager, som jeg kan "låne"

Den er på 15. pladsen på den her liste:
http://hitsurf.dk/top20/default.asp?nr=53&aar=1984

Mvh Hauge
--
Undgå højresvingsulykker, drej altid til venstre.

Fra : Michael

Dato : 14-07-07 22:28

> [...]
> Er der nogen der kan sige mig om den er udgivet på CD eller lign? Eller
> selvfølgelig har den liggende på lager, som jeg kan "låne"

Ikke mere snøfteri

Du kan nappe den her:
http://www.sendspace.com/file/9c4qit

/M.

Fra : Hauge

Dato : 14-07-07 22:36

Michael wrote:
> Ikke mere snøfteri

Snøft. ok

> Du kan nappe den her:

Tusind tak, du kommer med i min aftenbøn i aften, og nej ikke i "fri os fra
det onde"-afdelingen

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 14-07-07 22:47

Michael wrote:
> Ikke mere snøfteri

Snøfteriet er helt væk nu, har lige hørt den et par gange for fuld hammer.
Uhada, man blir' helt ung igen Nu mangler man så at blive smuk igen..
Nåja, igen er vel så meget sagt.. hehe..

Men tak

Mvh Hauge

Fra : Carsten Andersen

Dato : 14-07-07 23:17

"Michael" <emailtilbageholdt@dajegikkegiderspam.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke mere snøfteri
>
> Du kan nappe den her:
> http://www.sendspace.com/file/9c4qit
>
> /M.

Hej,

Den kendte jeg ikke, fedt nummer.
Når vi nu er i 1984, er der så nogen der har "Mr. robot - Dancing like a
robot" - den har jeg haft på 7" single og savner meget.

mvh

Carsten Andersen