dagens år 1998
Fra : Erling Jensen

Dato : 13-07-07 21:05

må hellere starte en ny tråd

Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
news:c9se93dnvujs8u45jnlc7vkdtl1i220jca@4ax.com...

> Stafetten gives videre til "Erling Jensen", for at have links med til
> sine fovoritter.

Jamen så må jeg jo prøve kræfter med det her jeg prøver år 1998

Simply Red : Mellow My Mind
http://www.youtube.com/watch?v=i-UQ47L19gs

Smashing Pumpkins - To Sheila
http://www.youtube.com/watch?v=oizHolaZQJQ

Jette torp med - Here I Am, her er en lille bid som forsmag:
http://musikhylden.dk/servlets/2453061123023Dispatch/10/jspinclude?file=index.jsp&page=viewalbum&albumid=6153317&wmencpid=92&artistid=293119

Ace of Base: life is a flowers
http://www.youtube.com/watch?v=BGVDkIPGss0

Madonna: Ray of Light
http://www.youtube.com/watch?v=QFzeDExYPbw

Dr. Bombay der var ved at vælte landets discoteker med denne : Rice & Curry
http://www.youtube.com/watch?v=dTiMV1Vv1Tw&mode=related&search=
og
http://www.youtube.com/watch?v=q6r1GrApjiM&mode=related&search=

Dire Straits med Sultans of Swing
http://www.youtube.com/watch?v=LB3b1W6rEDw&mode=related&search=

og til slut nogle af mine favoritter The one and only:

The Tractors: How Long Will It Take
http://www.thetractors.com/albums/farmers3_mp3.php

og her en forsmag på hvad de ellers kan
http://www.myspace.com/thetractor

så vil jeg bøje hovedet forover og være parat på de nakkedrag der kommer
)
God Weekend
Erling

Fra : Michael

Dato : 13-07-07 21:37

> Jamen så må jeg jo prøve kræfter med det her jeg prøver år 1998

En ypperlig årgang

Du har allerede været forbi Ace of Base og Madonna, hvis album inkluderede
den formidable "Frozen".

> Dr. Bombay der var ved at vælte landets discoteker med denne : Rice &
> Curry

Var han virkelig? Og hvem var han? Under alle omstændigheder en spøjs og
iørefaldende sag. Jeg har såmænd albummet stående

For mig var 1998 det år, hvor Melodi Grand Prix'et fik en suveræn vinder,
der rent undtagelsesvis ikke var irlandsk, men israelsk. "Diva" med Dana
International naturligvis. Men ok - det var dengang, hvor det stadig ikke
var helt "stuerent" at indrømme, at man kiggede med

Også god weekend
Michael

Fra : Peter Westh

Dato : 13-07-07 22:26

"Erling Jensen" <erling.jensen.nospam@transport.dk> skrev i en meddelelse
> må hellere starte en ny tråd

Moloko udgav "I am not a doctor"
http://www.youtube.com/watch?v=7eea-D_jeMQ

Jeg tror også det var samme år de hittede med et remix af nummeret "Sing it
back"
http://www.youtube.com/watch?v=7DBG_uDp8Qc

PJ Harvey udgav "Is this desire?", og den her blev spillet en del:
http://www.youtube.com/watch?v=8A83JorcLaU

Don Caballero udgav "What burns never returns"
http://www.youtube.com/watch?v=7eea-D_jeMQ (live)

/P

Fra : Michael Lund

Dato : 13-07-07 23:26

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=LB3b1W6rEDw&mode=related&search=
>

> så vil jeg bøje hovedet forover og være parat på de nakkedrag der kommer

Ja, når du nu selv ber om det - hvordan kan du få 1978 udgivelsen Sultans of
Swing til at være fra 1998 ?

Mvh.
Mic.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 13-07-07 23:32

On Sat, 14 Jul 2007 00:26:03 +0200, "Michael Lund" <miclu@mail.dk>
wrote:

>"Erling Jensen" <erling.jensen.nospam@transport.dk> skrev i en meddelelse

>Ja, når du nu selv ber om det - hvordan kan du få 1978 udgivelsen Sultans of
>Swing til at være fra 1998 ?

Der kom et opsamlingsalbum med navnet "Sultans Of Swing" i 1998.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Erling Jensen

Dato : 14-07-07 06:46

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Erling Jensen" <erling.jensen.nospam@transport.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, når du nu selv ber om det - hvordan kan du få 1978 udgivelsen Sultans
> of Swing til at være fra 1998 ?

Tjaa det var jo var jo et opsamlingsalbum som Poul Erik allerede har nævnt,
tog nummeret ud fra album titlen, sorry men så mu jeg jo erstatte det med et
nyt nummer:

Lighthouse family
http://www.youtube.com/watch?v=EC0h8xBaloE

Fra : Erling Jensen

Dato : 14-07-07 20:05

> [...]
> of Swing til at være fra 1998 ?
>
>Som straf for at du mig opmærksom på ovenstående får du æren af at komme
)
Erling

Fra : Michael Lund

Dato : 14-07-07 22:19

> )
> Erling

Av! den sved

Vender tilbage i morgen med et år.

Mic.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 13-07-07 23:31

On Fri, 13 Jul 2007 22:05:06 +0200, "Erling Jensen"
<erling.jensen.nospam@transport.dk> wrote:

> [...]
Hanne Boel udgav albummet "Need"

Burnin Red Ivanhoe kom med "Lack Of Light"

Eric Clapton udgav "Pilgrim" med nummeret "My Father's Eyes"
http://www.youtube.com/watch?v=Q8Or-NEc-O4

Michael Hardinger var "Nede Med Øl!"

Mark Knopfler kom med musikken ti filmen "Wag The Dog"
http://www.youtube.com/watch?v=42ItH1Ywzv4

Kim Larsen Og Kjukken fik "Luft Under Vingerne" og sang om "Tante
Olgas Briller"
http://www.youtube.com/watch?v=C-63iNOiNfM

M.A.T.C.H. udgav en af de dårligste fodboldsande "Hot Legs"

The Rolling Stones spillede ud med "Flashpoint"

Sebastian leverede musikken til musicalen "Pippi" sammen med
Mastodonterne

TV 2 synes det var tid til at synge om deres "Yndlingsbabe" med hittet
"Der Går Min Klasselærer" (beklager lyden og billederne)
http://www.youtube.com/watch?v=d3DbaLO2LoM

og så udgav Dire Straits altså "Sultans of Swing" 20 år tidligere i
1978, men opsamlings albummet af samme navn kom i 1998.

Fra : Michael Lund

Dato : 13-07-07 23:47

"Erling Jensen" <erling.jensen.nospam@transport.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen så må jeg jo prøve kræfter med det her jeg prøver år 1998

2 gamle Deep Purple medlemmer udgav følgende:

Jon Lord - Pictured within http://www.youtube.com/watch?v=1CddNOcs9Uw

David Coverdale - Don't fade away http://www.youtube.com/watch?v=E_Rr3gEsD44

Mic.