Winder - Run for Love
Fra : Lars V

Dato : 12-07-07 19:24

Jeg leder efter subj. i en anstændig kvalitet. Jeg har søgt lidt rundt på
nettet, men kan ikke finde nogle musikbutikker, der har det nummer. Kun
nogle tvivlsomme russiske sider, som jeg ikke har den store tiltro til. Er
der nogen, der kan hjælpe?

Lars V

Fra : N

Dato : 12-07-07 23:39

> [...]
> nogle tvivlsomme russiske sider, som jeg ikke har den store tiltro til. Er

Er lidt i tvivl om jeg husker rigtigt. Men er det en melodi tilbage fra
80'erne ?

Husker en melodi der hedder sådan, der engang var med i Eldorado på TV.
Gruppens navn husker jeg ikke lige PT om det var Winder, men hvis det er
dette nummer jeg tænker på, så har jeg den faktisk på Betamax video i en
rimelig kvalitet.
Desværre ikke i stereo, men dog i så meget hifi-kvalitet som datidens DR
tillod på en Betamax SL-HF 100 ES.

Allan

Fra : N

Dato : 13-07-07 00:57

> [...]
> rimelig kvalitet.
> Desværre ikke i stereo, men dog i så meget hifi-kvalitet som datidens DR

Og nu har jeg så fået reseachet lidt. Det er den.

Og nu ligger der en kopi på YouTube. Se hér:
http://www.youtube.com/watch?v=Cvs-7tfLFBE

Allan

Fra : Anders

Dato : 13-07-07 01:28

> Og nu har jeg så fået reseachet lidt. Det er den.
>
> Og nu ligger der en kopi på YouTube. Se hér:
> http://www.youtube.com/watch?v=Cvs-7tfLFBE
>
> Allan

Ha ha

Fedt! Det er total 80´er kult!!!

Fra : Lars V

Dato : 14-07-07 01:22

"N" <nuller@goj.net> skrev i en meddelelse

> Og nu har jeg så fået reseachet lidt. Det er den.
>
> Og nu ligger der en kopi på YouTube. Se hér:
> http://www.youtube.com/watch?v=Cvs-7tfLFBE
>
> Allan

Hvad er det, du kan? Hvordan fandt du den på youtube?? Hmm.... imponeret er
jeg. Men den er åbenbart aldrig sat ind på en CD til trods for, at jeg synes
det er en 80'er klassiker. Var det noget med, at hun var dansker og resten
af foretagendet tyskere? Stadig mangler jeg den dog i fornuftig kvalitet....

Fra : N

Dato : 14-07-07 16:21

> Hvad er det, du kan? Hvordan fandt du den på youtube?? Hmm.... imponeret
> er jeg.

Jeg har altså også selv lagt den op. Så det er ikke fordi jeg kan søge bedre
end Jer andre.

Allan

Fra : Anders

Dato : 12-07-07 23:41

For nogle år siden fik jeg endelig støvet "Lars V" <lnrvdk@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:_kuli.50$Md4.32@news.get2net.dk...
> [...]
> nogle tvivlsomme russiske sider, som jeg ikke har den store tiltro til. Er

Ha!

Jeg havde ALDRIG troet at jeg skulle høre nogen nævne dén sang!

- et rigtig fedt 80´er nummer der, stort set, kun var et lille hit i
Danmark.
Jeg havde det på et gammelt kassettebånd (optaget fra radioen af min far)
tilbage i midt 80´erne.

For nogle år siden tog jeg mig sammen og lavede et research på nettet og
fandt én eneste forretning i hele verden der havde den til salg på vinyl 12"
maxi - extended version...endnu bedre!

Nå, men det jeg vil sige er at jeg da ihvertfald har "Run for Love" i både
alm. og i extended version + et andet nummer fra maxi B-siden der hedder
"Give me your love" som også er ret godt rent 80´er mæssigt.

-Anders

Fra : Lars V

Dato : 14-07-07 01:36

"Anders" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> alm. og i extended version + et andet nummer fra maxi B-siden der hedder
> "Give me your love" som også er ret godt rent 80´er mæssigt.

Anders... Jeg er sgu også lidt flov ved det Men uanset hvor meget jeg
vil indrømme det, så er det bare et fedt nummer! Og nu har den kørt på
repeat på youtube i et par dage. Det er bare et dejligt nummer, og hvorfor
skal vi ikke have lov at nyde det?

Men jeg må have det i en nogenlunde fornuftig kvalitet. For den vil trække
tænder her i vores lille lokalsamfund! Det er bare for sjovt!!

Lars V

Fra : Anders

Dato : 14-07-07 12:47

> [...]
>
> Men jeg må have det i en nogenlunde fornuftig kvalitet. For den vil trække
> tænder her i vores lille lokalsamfund! Det er bare for sjovt!!

Ha, ha...ja, det er sgu et fedt nummer! Den slags ægte pop laves ikke mere.
I dag handler det om penge, magt og berømmelse ligegyldigt hvordan man
vender og drejer det.
Ikke for at lyde pladder-romantisk, men dengang var det hele mere ægte og
uskyldigt (det meste af tiden)

-Anders

Fra : Michael

Dato : 13-07-07 15:02

Hej Lars,

> [...]
> nogle tvivlsomme russiske sider, som jeg ikke har den store tiltro til. Er

Den er angiveligt kommet på cd:
http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=14005

Ellers kan jeg måske hjælpe, da jeg har "overspillet" såvel lp- som
single-version til cd i hæderlig kvalitet fra mine egne plader.

Hvad de russiske sider angår, har jeg nu kun gode erfaringer med dem. Af
hensyn til min egen samvittighed henter jeg dog kun musik i cd-kvalitet fra
disse af sange, jeg i forvejen har på vinyl eller sange, der ikke kan købes
på cd (hvor end russerne så har fået fat i dem). Kan musikken købes på cd og
er jeg interesseret nok, vil jeg hellere give ti gange mere for albummet og
få en "rigtig" cd i hånden, men det er en helt anden historie.

/M.

Fra : Martin

Dato : 14-07-07 09:11

Hej
Michael wrote:
> Ellers kan jeg måske hjælpe, da jeg har "overspillet" såvel lp- som
> single-version til cd i hæderlig kvalitet fra mine egne plader.

Så forstår jeg da slet ikke hvordan det kan være at du ikke har lagt den ud
et sted så den kan hentes af os hungrende fans. :)
Vil i hvert fald glæde en gut omkring Århus, hvis den kom ud igen.

Mvh
Martin
Min e-mail virker, hvis du retter lidt i adressen.

Fra : Michael

Dato : 14-07-07 12:09

> Så forstår jeg da slet ikke hvordan det kan være at du ikke har lagt den
> ud et sted så den kan hentes af os hungrende fans. :)

Fordi der er noget, der hedder ophavsret, og den gælder desværre også for
sange, der ikke kan købes længere.

> Vil i hvert fald glæde en gut omkring Århus, hvis den kom ud igen.

Da det efter min bedste overbevisning ikke skader kunsternes økonomiske
interesser, så vil jeg rent undtagelsesvis bryde mit ubrydelige princip om
ikke at overtræde ophavsretsloven:
http://www.sendspace.com/file/k8nq9x

Håber at du og andre kan glæde sig trods vinylkvaliteten.

/M.

Fra : Martin

Dato : 14-07-07 12:20

Hej
Michael wrote:
> Håber at du og andre kan glæde sig trods vinylkvaliteten.

Den kører i hvert fald med ret høj volume på anlægget her lige nu.
Rigtig mange tak for indsatsen.

Mvh
Martin

Fra : Anders

Dato : 14-07-07 12:44

> [...]
> ikke at overtræde ophavsretsloven:
> http://www.sendspace.com/file/k8nq9x
>
> Håber at du og andre kan glæde sig trods vinylkvaliteten.

Jeg har den, som sagt, også i extended version. Hvis nogen er interesseret
kan jeg sagtens emaile en mp3 af den...

Mvh,
Anders

Fra : Anders

Dato : 14-07-07 12:51

> Jeg har den, som sagt, også i extended version. Hvis nogen er interesseret
> kan jeg sagtens emaile en mp3 af den...
>
> Mvh,
> Anders

Oh...sorry!
Så lige at du allerede havde lagt den ud i begge versioner...nevermind!

-Anders

Fra : Morten Nielsen

Dato : 14-07-07 00:31

> [...]
> nogle tvivlsomme russiske sider, som jeg ikke har den store tiltro til. Er

Jeg har den. denmark_mn snabela hotmailpunktumcom

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 09:29

> [...]
> nogle tvivlsomme russiske sider, som jeg ikke har den store tiltro til. Er

Jeg fandt den også på et gammel VHS bånd.

Den kan ses her www.kimila.dk/video/winder.wmv

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-07-07 12:34

http://www.radionyt.com/artikel/default.asp?id=14005

Fra : fam.pihl@email.dk

Dato : 01-08-07 18:18

On 14 Jul., 13:44, "Anders" <n...@no.no> wrote:

> Jeg har den, som sagt, også i extended version. Hvis nogen er interesseret
> kan jeg sagtens emaile en mp3 af den...
>
> Mvh,
> Anders

Hey
jeg kunne godt bruge en mp3 fil af "run for love"
kan det lade sig gøre
mvh Pil

Fra : Michael

Dato : 05-08-07 21:47

Hej,

Jeg har lagt den op igen. I kan hente den her (zip-filen indeholder 7" + 12"
versionerne):
http://www.sendspace.com/file/abgdbw

/M.

Fra : bimmer6@gmail.com

Dato : 03-08-07 12:12

On 1 Aug., 19:17, fam.p...@email.dk wrote:

> Hey
> jeg kunne godt bruge en mp3 fil af "run for love"
> kan det lade sig gøre
> mvh Pil

Hej Anders

Jeg vil meget gerne have en mp3. fil af
Run fur love

Mvh. Benny

Fra : KONGPAW@C.DK

Dato : 27-08-07 11:07

On 12 Jul., 20:23, "Lars V" <lnr...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> nogle tvivlsomme russiske sider, som jeg ikke har den store tiltro til. Er

Hej Lars, jeg ved ikke om du har hørt det, men nu kan du få Winder Run
For Love på CD. Du kan købe den igennem Radio Alfa Randers. Den hedder
vist nok Alle tiders Alfa 2, man bare klik ind på deres hjemmeside, så
er den der. Koster ca. 120 kr. incl.porto og gebyr. Sig til hvis der
er andet jeg kan hjælpe med, jeg har alt fra 80'er.

Hilse Paw

Fra : KONGPAW@C.DK

Dato : 06-09-07 14:25

On 21 Jul., 10:29, "kimila" <kimila snabel a mail dot dk> wrote:

> Jeg fandt den også på et gammel VHS bånd.
>
> Den kan ses herwww.kimila.dk/video/winder.wmv
>
> --
>
> Med Venlig Hilsen
>
> Kimila (2730).

Jeg ved ikke on du har hørt det, men nu kan du købe Winder-Run For
Love på CD. Du kan købe den igennem Radio Alfa Randers. Den hedder
Alle tiders ALFA 2. Den koster ca. 120 kr. inkl. porto.

Venlig hilsen Paw