Nogen der skal til Metallica koncert på fr~
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 10-07-07 15:59

Hej mennesker

Jeg ved godt det lyder mega usselt, men jeg er kommet i en rigtig lorte
situation - jeg troede jeg havde en aftale med en veninde, om at tage
sammen til Metallica, men hun er pludselig blevet uvenner med sin
veninde som havde billetter osv. (en længere og meget lam historie). Og
i dag har jeg netop modtaget min billet, til over 700 kr som jeg nu
risikerer at brænde inde med...

Så jeg ville høre om der er nogen herinde som skal til Århus og se
Metallica (og gerne også Volbeats opvarmning) på fredag, og gerne lige
drikke en gang pils inden da, og sikkert også nogle pilsnere efter
koncerten...

Hvis du/I er friske på at have en ekstra gut med til koncert, så sig
hellere end gerne til. Skriv enten her eller på mobil, 22422444. På
forhånd tak.

PS. Jeg har billet til Sektion A indgang 1.