Savage roses når lysende i parken tændes?
Fra : Per H

Dato : 22-06-07 23:53

En der ved hvor subj kan skaffes henne. Jeg tror jeg har støvsuet
nettet, men lige det nummer kan jeg ik se nogle steder.

Vh Per
skype
p20252816

Fra : Michael Lund

Dato : 23-06-07 00:20

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> En der ved hvor subj kan skaffes henne. Jeg tror jeg har støvsuet
> nettet, men lige det nummer kan jeg ik se nogle steder.

Rent faktisk hedder den stjerneskud, ved ikke om det hjælper på din søgning,
da den jo ikke er mest kendt under det navn.

Den er på biblioteket på cd'en "13 rigtige: alle tiders fodboldhits"

Mvh.
Mic.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-06-07 12:15

Per H skrev:

> En der ved hvor subj kan skaffes henne. Jeg tror jeg har
> støvsuet nettet, men lige det nummer kan jeg ik se nogle steder.

"Stjerneskud" er med i begyndelsen af dette videoklip:
Savage Rose - Mix2:
http://youtube.com/watch?v=c1dYvVZu_jI

--
Herluf :·)

Fra : Per H

Dato : 25-06-07 13:00

On Mon, 25 Jun 2007 13:15:00 +0200, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev:

>"Stjerneskud"

EMM. det bedste hun har lavet

>er med i begyndelsen af dette videoklip:
>Savage Rose - Mix2:
>http://youtube.com/watch?v=c1dYvVZu_jI

Den lader vi lige stå et øjeblik..

Vh Per