Beatles - Help Cover. Hvem lavede den?
Fra : Spørgejørgen

Dato : 21-06-07 21:20

Hejsa

Jeg kan huske jeg engang i min barndom havde et kassette bånd
med forskelligt blandet musik.

På båndet var der bla. en cover-version af Beatles' sang 'Help'.
Og nu vil jeg gerne finde ud af hvilken version det var jeg havde
på båndet, da det kunne være sjovt at høre den igen...

Jeg husker, at det var kvinder der sang den. Og måske har det
været en slags parodi, for jeg husker at kor-sangerne lød som
nogen der var ved at falde i søvn, og der blev snakket en del
ind over nummeret. Tror måske endda et par af kvinderne var
lidt oppe at skændes...

At dømme ud fra accent'en, var det en flok briter...

Nogen der har et bud på hvilket band det var??

Mvh. Thomas

Fra : Michael Lund

Dato : 21-06-07 21:34

"Spørgejørgen" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt oppe at skændes...
>
> At dømme ud fra accent'en, var det en flok briter...
>
> Nogen der har et bud på hvilket band det var??

Den var nem - Det var Bananarama http://www.youtube.com/watch?v=sSiPd3UJg8U

Mic.

Fra : Thomas

Dato : 21-06-07 21:46

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den var nem - Det var Bananarama
> http://www.youtube.com/watch?v=sSiPd3UJg8U
>
> Mic.

Det var lige præcis den... Tak for det hurtige, og ikke mindst rigtige,
svar.

Mvh. Thomas

Fra : Empitris

Dato : 22-06-07 22:11

> Den var nem - Det var Bananarama
> http://www.youtube.com/watch?v=sSiPd3UJg8U

De kaldte sig vist nok La Na Nee Nee Noo Noo på den udgivelse, hvis det skal
være helt rigtigt...

/Empitris