Sang fra Saved på TV3
Fra : FV

Dato : 20-06-07 16:59

Hej Alle,

I den seneste tid er der kørt reklamer for serien "Saved" på TV3.

Når reklamen bliver vist, så bliver der spillet en sang, men hvilken sang er
dette?

Jeg har set andre der har spurgt på nettet, og de svar, som er kommet er
ikke titlen på den sang, som jeg søger. Sangen har vidst ikke noget med
Saved, at gøre men er blot en sang, som TV3 de spiller.

Jeg ved godt, at det er sparsomme oplysninger, som jeg kommer med, men det
kunne jo være, at der var en, som kunne hjælpe?