60-års f.dag. Festligt indslag..
Fra : Helle

Dato : 20-06-07 11:25

Vi, alle vennerne, skal til Peters 60-års fødselsdag.
Vi vil gerne lave et festligt indslag..
Er der nogen, der har et godt bud. Vi kan jo ikke lave et indslag, som
allerede er brugt ved andres fødselsdag.
Har nogen et godt bud, vil jeg gerne høre om det.
Mange tak!
Mvh.

Fra : Helle

Dato : 20-06-07 11:31

"Helle" <Del@ve> skrev i en meddelelse
> [...]
> allerede er brugt ved andres fødselsdag.
> Har nogen et godt bud, vil jeg gerne høre om det.

Hvad jeg mener er, at det kan ikke være et indslag som vi, i vennekredsen,
allerede har brugt.
Mvh.

Fra : care

Dato : 20-06-07 12:24

> Hvad jeg mener er, at det kan ikke være et indslag som vi, i vennekredsen,
> allerede har brugt.

Så kommer du nok til at skulle indvie den måbende masse i hvilke indslag
vennekredsen allerede har brugt

Fra : care

Dato : 20-06-07 11:32

"Helle" <Del@ve> skrev i en meddelelse

> Vi kan jo ikke lave et indslag, som allerede er brugt ved andres
> fødselsdag.

Så tror jeg dælme at du får travlt med at finde på!!

Fra : Helle

Dato : 20-06-07 13:22

"care" <care@care.care> skrev i en meddelelse

> Så tror jeg dælme at du får travlt med at finde på!!

Det var jo netop derfor jeg skyndte mig at skrive at det var i vennekredsen
vi ikke måtte have brugt det før.....
Bare kom med nogle bud, hvis I har nogle. Det er lige meget, om vi har brugt
dem før. Bare skyd løs! Bare kom med masser af bud!
Mvh.

Fra : -=JF=- priv

Dato : 20-06-07 21:09

"Helle" <Del@ve> skrev i meddelelsen

> Bare kom med nogle bud, hvis I har nogle. Det er lige meget, om vi har
> brugt dem før. Bare skyd løs! Bare kom med masser af bud!

Hvis du kan samle 4-5 damer som ikke er blege for at synge til sådan en
fest, så kan I leje noget syngepige tøj.
Netstrømper, strømpebånd, dybe udskæringer og 'balkonen' presset godt op!
Find nogle af de gode syngepigedsange, og så er det ellers bare om at flirte
helt vildt med fødselaren.
Selvfølgelig også sørge for at han får nogle store røde smækkys-aftryk på
kinderne

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-07 23:30

On Wed, 20 Jun 2007 22:09:00 +0200, "-=JF=- priv"
<invalid@invalid.invalid> wrote:

> [...]
>helt vildt med fødselaren.
>Selvfølgelig også sørge for at han får nogle store røde smækkys-aftryk på

Køb et Hammond B3, og stil det ved siden af hans plads.
Hvis han kan lære at spille "A Whiter Shade Of Pale" på under 10
minutter må han beholde orgelet. Ellers skal han selv bære det tilbage
i flyttebilen