I øjeblikket griner jeg meget over...
Fra : Morten Steen

Dato : 19-06-07 07:49

TV-reklamen for Runrigs nye album!
For det første er det lidt svært at tage en flok midaldrende mænd seriøst i
det dér club-miljø noget af reklamen foregår i, og endnu mere forrygende er
deres vandretur rundt i det skotske højland, mens de synger flere af deres
"hits". Det er så hvad det er.
Men det HELT fede i den reklame, er det klip hvor forsangeren står helt
fremme forrest i billedet (stadig i det skotske højland) og mimer en af
sangene, og på hans venstre side (altså til højre på skærmen) står så årets
Mr. Anti-Popstjerne 2007 - ham der ligner Søren Ryge uden skæg - og synger
med. Det billede kan bare ikke undslippe min hukommelse. Ja, undskyld min
dårlige humor, men det er bare så gennemført kikset lavet! :)
Musikken kender jeg slet ikke nok til at vurdere, men den reklame er guld!

Morten

Fra : Kent

Dato : 19-06-07 16:19

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Musikken kender jeg slet ikke nok til at vurdere, men den reklame er guld!

LOL!!

Du er IKKE den eneste, der griner af dén reklame,
kan jeg sige dig! .

Kent.

Fra : Broegger

Dato : 19-06-07 16:33

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev

<snip>
> Du er IKKE den eneste, der griner af dén reklame,
> kan jeg sige dig! .

og så er der os der holder af Runrigs musik... Vi krøller tæer!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-07 19:54

Broegger wrote:
> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev
>
> <snip>
>
> og så er der os der holder af Runrigs musik... Vi krøller tæer!

Jah... deres 'nye' forsanger er fandme en fiasko.

Fra : Broegger

Dato : 20-06-07 21:31

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> skrev news:467977b2$0$90274
$14726298@news.sunsite.dk:

> Jah... deres 'nye' forsanger er fandme en fiasko.

Der er vi så dybt uenige. Jeg syntes faktisk han tilfører dem en del. Og at
kalde ham ny er nok en tildragelse efterhånden

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-07 21:54

Broegger wrote:
> [...]
>
> Der er vi så dybt uenige. Jeg syntes faktisk han tilfører dem en del. Og at
> kalde ham ny er nok en tildragelse efterhånden

hehe.. ja.. ny er en grov tilnærmelse. Jeg synes han har taget meget at
charmen væk sammenlignet med det originale line-up. hans stemme matcher
slet ikke og jeg synes deres seneste albums har søgt mod en mere
radio-venlig lyd. Personligt virker alle de gamle albums for mig endnu
og jeg hører gerne Donnie Munro's egne udgivelser og er til de koncerter
han giver herhjemme. men sådan er det med smag og røvhuller, alle har en :)

Mvh.
Claus

Fra : Broegger

Dato : 20-06-07 22:13

> [...]
> endnu og jeg hører gerne Donnie Munro's egne udgivelser og er til de
> koncerter han giver herhjemme. men sådan er det med smag og røvhuller,
´
Det er vi så enige om!

Jeg syntes nu Bruce har tilført Runrig en del. Blandt andet at det ikke
længere er Donnie and his backing band, som det var i de sidste år han
var med. Især live syntes jeg man kan fornemme en anden spille glæde. Men
de gamle albums holder 100%. Men det gør de nyere nu også

Det seneste album har jeg et lidt blandet forhold til. Jeg er ikke
ubetinget enig i at det er en mere radio venlig lyd. På mig virker det
nærmest som om de forsøger at spænde for bredt. Fortsætte trenden fra de
seneste albums kombineret med nogle af rødderne, og det er ikke altid en
helt optimal ting at gøre.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Michael Lund

Dato : 20-06-07 21:50

> [...]
> Musikken kender jeg slet ikke nok til at vurdere, men den reklame er guld!

For dem der lige skal have en update:

Se videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=OjBH6BF32To

Mic.

Fra : Martin Kiefer

Dato : 27-06-07 21:47

On 20 Jun., 20:53, "Claus Albæk (Kbh.)" <cla...@eugina.dk> wrote:

> Jah... deres 'nye' forsanger er fandme en fiasko.

Og Claus, burde du ikke lige tage og kontakte mig ASAP???

Martin Kiefer
www.kiefer.dk