Hvilken sang - er nok lidt halv svær
Fra : Mads

Dato : 18-06-07 20:05

Hej Folkens

Jeg kørte gennem det sønderjyske søn. d. 10/6 og hørte en lokal radio
station - Skala vist nok - her hørte jeg omkring kl. 13 en sang som jeg bare
ikke kan hitte ud af hvem der har lavet.

Det er en duét mellem en mand og en kvinde. Han forsøger at score hende med
diverse smarte bemærkninger - hun svarer ret entydigt at han bare skal
skynde sig at hoppe i havnen.

Verset var rap-agtigt, mens omkvædet gik mere som swing/jazz.

Jeg kan desværre ikke huske nogle strofer - sorry. Håber der er nogen der
har et bud - på forhånd tak.

Mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-07 20:43

Mads wrote:
> [...]
> hende med diverse smarte bemærkninger - hun svarer ret entydigt at
> han bare skal skynde sig at hoppe i havnen.

På engelsk eller dansk?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Mads

Dato : 18-06-07 20:53

Sorry, den glemte jeg lige. Sangen er på dansk

Mvh Mads

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 18-06-07 21:33

Mads wrote:
> Sorry, den glemte jeg lige. Sangen er på dansk

og hvilken genre?
umiddelbart tænker jeg på Birthe Kjær og Jacob Haugaard med sangen: Hvordan
Syn's Du Selv Det Går ...

måske er jeg way-off men det er da et bud...

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Mads

Dato : 18-06-07 21:58

He he, waaay of - men et bud er det da :)

Mit gæt vil være at den er helt ny - genren er pop / R'n'B (undre mig over
at jeg ikke har hørt den på P3, måske det er noget lokalt fra det
sønderjyske).

Verset er noget med at ham fyren forsøger at score pigen, men hun afviser
ham hver gang. Verset er som sagt rap-agtigt, mens omkvædet er jazz/swing.

Skulle jeg gætte på to navne (som jeg desværre er ret sikker på det ikke er)
ville det være Ane Trolle og Nik eller Jay :)

Mvh Mads

news:4676ebff$0> og hvilken genre?

Fra : Peter Westh

Dato : 18-06-07 21:58

"Mads" <nomail@void.null> skrev i en meddelelse
> Jeg kørte gennem det sønderjyske søn. d. 10/6 og hørte en lokal radio
> station - Skala vist nok - her hørte jeg omkring kl. 13 en sang som jeg
> bare ikke kan hitte ud af hvem der har lavet.

Var det måske den her: http://www.youtube.com/watch?v=-X_q0vPTwIo ?

/P

Fra : Mads

Dato : 18-06-07 22:17

Sorry nope - noget mere let i det, men tak for buddet.

Mvh Mads

Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-06-07 23:42

"Mads" <nomail@void.null> skrev i en meddelelse

> Sorry nope - noget mere let i det, men tak for buddet.
>
> Mvh Mads
>
> "Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

Intens - Over Stregen

Fra : Peter Westh