afdæmpede/smagfulde t-shirts?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-06-07 07:58

Når man sidder og ser efter idol t-shirts (eller hvad de nu hedder) er
det altid sådan nogle usmagelige nogle med logoer, tegninger og andet
crap bræget ud over hele front og back.

Er der ingen der har lavet nogle lidt mere smagfulde.
F.eks. kunne jeg godt tænke mig nogle i hvid eller sort med et diskret
Guns N Roses logo på brystet eller lignende.

Nogen der ved om sådan nogle kan fås et eller andet sted?

Fra : Otto J

Dato : 15-06-07 15:49

> Er der ingen der har lavet nogle lidt mere smagfulde.
> F.eks. kunne jeg godt tænke mig nogle i hvid eller sort med et diskret
> Guns N Roses logo på brystet eller lignende.

Nu er "diskret" jo en relativ størrelse, men der findes masser i denne stil:

http://www.xl-import.com/showproduct.asp?product=6759

Men ja, jeg kunne godt se det fede i t-shirts hvor band-logoet nærmere er på
størrelse med det typiske Nike-logo, så man kan vise sin hengivenhed for et
band uden på lang afstand at ligne en 17-årig på vej til koncert. Det kunne
man måske med lidt kreativitet selv strikke sammen, ved hjælp af en printer
og et strygehjern? Ved ikke hvor godt den slags virker, har aldrig prøvet.
--
Mvh. Otto
www.av-precision.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-06-07 16:12

Robert Eriksen skrev:

> [...]
> andet crap bræget ud over hele front og back.
>
> Er der ingen der har lavet nogle lidt mere smagfulde.

Min yndlings-band-T-shirt (eller hvad de nu hedder) - markant, men
subtilt budskab bagpå, kønt, lille bandnavn foran:

http://www.rockabilia.com/product.php?productid=49398&partner=googlebase

Men det skal jo også være det rigtige band ...

--
»If you wanted people to fight in an eight-sided cage, wouldn't the
natural choice of shape be an octagon?«