Skærme
Fijala 3554
Ny 19" skærm
Fra : Arkhan

Dato : 07-07-01 17:50

Jeg skal ud og ha´ en ny 19" CRT skærm... Hvad for en ville I anbefale ?
Må ikke koste mere end 3500,-

- Arkhan -

Fra : -=Madsen=-

Dato : 07-07-01 17:56

Hvad med en ADI MicroScan E66 19" / 1600x1200 / 0,26dp / 3 Years 2.995
kr., det er mærkevare

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514587909

Fra : Arkhan

Dato : 07-07-01 18:01

En af mine venner har ADI, og har ikke kunne li´ dem... Er der et andet bud
?

Fra : JKADK

Dato : 07-07-01 21:12

In article <3b474044$0$282$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, arkhan@pc.dk
says...
> En af mine venner har ADI, og har ikke kunne li´ dem... Er der et andet bud
> ?
>
> "Arkhan" <arkhan@pc.dk> skrev i en meddelelse

SyncMaster900sl+

Jeg har lige købt 2 .. fed skærm der ikke fylder mere end en 17" i
dybden

De koster ca. 33 - 3400 ,-

Fra : Brian Olsen

Dato : 08-07-01 04:00

"Arkhan" <arkhan@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal ud og ha´ en ny 19" CRT skærm... Hvad for en ville I anbefale ?
> Må ikke koste mere end 3500,-

Hvor lang tid sidder du foran skærmen hver dag ???

Hvis 3500,- er dit prisniveau ville jeg helt sikkert holde mig
til en kvalitets 17'' skærm...

Skærmen er for mig det vigtigste niveau mellem bruger og en
computer... Du får langt mere ud af at ofre lidt flere penge
på en fornuftig skærm, frem for en lidt hurtigere processor
el. grafikkort... osv. !!

Stort er ikke altid godt... Hmm.. (Specielt mht. skærme)

MVH
Brian Olsen

Fra : Arkhan

Dato : 08-07-01 10:23

Jeg har ikke råd til at gi´ mere end 3500,- for en skærm... Og nu har jeg
set en Hansol 910A som jeg er gået hen og blevet varm på...
Det er forskelligt hvor lang tid jeg sidder, men kan da sagtens runde 8
timer om dagen her i derien, ellers omkring 4-6 i arbejdsdage... Og skærmen
skal primært bruges til spil, og det er derfor det er en 19" jeg vil ha´...

Fra : -=Madsen=-

Dato : 08-07-01 11:57

Hvis jeg var dig ville jeg ofre de sidste 500 og få en Samsung 900NF,
hvis du kan leve med en trinitron skærm (de to næsten usynlige steger), jeg
har selv lige købt såden en, til for del for en lavpris 19" som jeg ikke
kunne holde ud at se mere på, jeg er nu van til trinitron skærm, har haft en
sony 17" i 5 år og har den stadig den beholder jeg til den er brændt ud
*Smiler*

Fra : Arkhan

Dato : 08-07-01 12:30

Okay, har lige snakket med en makker der har sådan en skærm... Det bliver
nok sådan en så :)
Takker for hjælpen...