Søger: Transcend fra 3com
Fra : Plazm0id

Dato : 07-07-01 17:36

jeg mener helt sikkert at dette program er freeware, men hvis ikke er der så
ikke andre programmer der kan gøre nøjagtigt det samme? - eller ihvertfal
bare se at på netværket uanset Submask's og Subnet's ?

jeg har rodet lidt(- dvs MEGET) rundt på 3com's hp men jeg kan kun finde
dokumentationer :( håber ikke det er alt for meget OT

Fra : Erik G Christensen

Dato : 07-07-01 19:04

Plazm0id wrote:

> jeg har rodet lidt(- dvs MEGET) rundt på 3com's hp men jeg kan kun finde
> dokumentationer :( håber ikke det er alt for meget OT

1 minut på www.google.com, så lå den klar til unix.
ps. den er på over 222MB, så god fornøjelse.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-07-01 23:43

On Sat, 7 Jul 2001 18:35:48 +0200, "Plazm0id"
<Plazm0id@phreaker.net> wrote:

> jeg mener helt sikkert at [3Com Transcend] er freeware, men hvis ikke
> er der så ikke andre programmer der kan gøre nøjagtigt det samme?

www.3com.com, Downloads, Network Management, Management Software.
Ja, det var godt nok svært at finde.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Heine Jeppesen

Dato : 09-07-01 20:40

> jeg mener helt sikkert at dette program er freeware, men hvis ikke er der

> ikke andre programmer der kan gøre nøjagtigt det samme? - eller ihvertfal
> bare se at på netværket uanset Submask's og Subnet's ?

Transcend var ikke just freeware - Det kostede en del kroner, men det er
dødt nu..
Jeg brugte det på mit tidligere arbejde, men jeg syntes ikke rigtigt det
kunne nok til prisen..

Hent Network Supervisor istedet - Det er gratis.
http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=support&pathtype=support&s
ku=WEBBNG15100B

- Heine